מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.97
מחיר 9.87
איכות 9.91
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר ע. גבעתיים.
אשרור: 07/08/2019
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה מוסתרת שדלפה.
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות! הניאגרה דלפה כל הזמן והוא בא והבין שיש להחליף מנגנון. הגיע תוך יום עם המנגנון החדש ותיקן אותה. עשה זאת מצוין והיה זמין ואחלה. בנוסף ראה שאחד הברזים לא עובד טוב ותיקן אותו ללא כל עלות נוספת. אחלה בעל מקצוע, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ערן ש. רמת גן.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים.
חוות דעת:
רמי עשה את העבודה בצורה יסודית ונקייה, והמחיר היה הוגן לחלוטין. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר גולן, רמת גן.
אשרור: 31/07/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה של נזילת מים בדירה.
חוות דעת:
היה מצויין! חשדנו שיש בעייה של נזילת מים מהדירה. רמי הגיע, בדק, וקבע שאין נזילה ואין צורך בפעולה לעת עתה. למרות שרמי הגיע עד אלינו במיוחד, עם כל הציוד שלו, והשקיע מזמנו, לא גבה תשלום. וכל זה באדיבות, מקצועיות ונכונות אמיתית לעזור. מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל סהר, רמת גן.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי צנרת בעקבות סתימה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים וממש מעולה, הגיע מאד מהר ובהתראה קצרה ולקח מחיר הוגן, הוא חשב על פתרונות יצירתיים ופתר את הבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פרץ, רמת גן.
משוב: 18/07/2019
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל אלוש, גבעתיים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת כיור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
רמי היה מדהים! פרפקציוניסט, התקשרתי אליו בערב, הגיע מיד חשב שהעבודה תהיה קצרה ובסוף נשאר שלוש שעות, לא וויתר עד שפתר את הבעיה, עשה עבודה מעולה, הגיע בזמן, נחמד, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי ברג, גבעתיים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז כיור.
חוות דעת:
רמי היה מעולה. הייתה דליפה בברז והוא בא לבדוק, הוא נתן לי שתי אופציות- אחת לתקן ואחת להחליף את הברז. הוא ניסה לתקן אותו וראה שהמנגנון הרוס אז הוא הציע לי בכמעט אותה עלות פשוט להחליף את הברז. הוא היה מאוד ישר ואמר לי בשיחת טלפון לפני שהגיע שבגלל שהברז בדירה שעומדת ריקה כרגע אז אני יכול לחסוך את כל העבודה ופשוט לסגור את ברזי הניל למטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי זיו, גבעתיים.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי, אדיב מאד ובעיקר נענה לבקשה והגיע במהירות שיא. תודה לאיש מקצוע שלא אכזב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא / הילה שחר, רמת גן.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח באמצעות לחץ אויר וספירלה חשמלית. בנוסף, טיפול בנזילה קטנה מצוואר הסיפון שכלל החלפת סיפון ותיקון נזילה קטנה נוספת מברז.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי וסבלני לשאלותינו. השתמש בספירלה חשמלית (אולי) כדי לנסות ולשפר תנאי הניקיון בצנרת. פתר גם נזילונת בברז הכיור. בכדי לחסוך הוחלט שלא להחליף הברז (או חלקו). נעשה שמוש בטייפ בתקווה שיפתור הנזילה (ולו) זמנית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית פזטל, גבעתיים.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! רמי היה מקסים ועזר המון. מעל ומעבר(:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 113 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק