מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.90
מחיר 9.76
איכות 9.82
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
צבי תמרי, גבעתיים.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
טיפול בסתימת צנרת במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בול בזמן שנקבע, עשה עבודה מקצועית ופתר את הבעיה על הצד הטוב ביותר. על הדרך טיפל גם בסתימה נוספת ולא דרש תשלום נוסף, וגם ניקה אחריו. גבה מחיר סביר וקיבלנו אחלה שירות. אין לי ספק שבמידה ונידרש לעוד שירות נזמין אותו שוב. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמעון שטרק, גבעתיים.
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקור רטיבות בקיר.
חוות דעת:
הזמנתי את בעל המקצוע כי היה לי בעיה בקיר שנראתה בעיית רטיבות. בעל המקצוע הגיע בזמן, עשה בדיקה מקיפה ואמר שאין בעיית אינסטלציה וצריך רק לעשות טייח. הוא היה אמין ונחמד. הוא לא הסכים לקחת תשלום למרות שעלה על התקלה ועזר לי לפתור אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל כרמי, רמת גן.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה, פתיחת חסימה ותיקון שיפועי צנרת.
חוות דעת:
היה מצוין! אמין, אדיב, הוגן במחיר. אזמין אותו גם בפעם הבאה כשאזדקק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב הולנדר, רמת גן.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
הכנה למדיח- כלל חיבור והעברת צינורות מהצנרת מתחת לכיור דרך ארונות וקיר חיצוני עם קידוח.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית ויקטור, רמת גן.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן והיה נחמד ושירותי, הסביר הכל ועשה עבודה מקצועית. המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבי שביט, רמת גן.
משוב: 20/04/2020
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי טויק, רמת גן.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת הביתית.
חוות דעת:
מעבר לכל הציפיות! רמי הגיע בערב החג בהתראה קצרה, איתר את הבעיה במהירות וטיפל בה בצורה מקצועית. כמה ימים לאחר מכן הגיע שוב לבדיקה, איש מקצוע למופת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל ששי, גבעתיים.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וטיפול בצינור.
חוות דעת:
לפני שרמי איש מקצוע, הוא אדם! מדובר באיש מקצוע לעילא ולעילא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ר. רמת גן.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות והחלפת ברז גינה.
חוות דעת:
עשר על הכל! סידר לי גם סיפון של ברז שיצא ממקומו ללא חיוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבי ויינברג, בני ברק.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
תיקול נזילה בברז.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, אמר לי בטלפון עלויות במקרה שמדובר רק בבעיה הזאת, סידר הכל כמו שצריך, עבד מהר, שירות אדיב ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 191 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק