מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.90
מחיר 9.77
איכות 9.83
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
קלאודיה ברזילי, בת ים.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
החלפת חיבור צינור T חיצוני בבניין מגורים.
חוות דעת:
רמי ביצע את העבודה בצורה מקצועית ונעימה, בנוסף לכך אבחן את בדיקת הנזילה בקירות ומסתבר כי יש בעיה במרזב. הוא נתן על כך ייעוץ לגבי טיפול ונעזר בו בהמשך גם בבעיה זו. רמי בעל מקצוע סבלני, מקצועי, נעים ואמין התרשמנו ממנו לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תומר ב. חולון.
משוב: 11/08/2019
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מטי פינקלשטיין, חולון.
אשרור: 16/05/2019
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ועבד בצורה נורא מקצועית והמחיר היה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום קולבסקי, חולון.
אשרור: 02/05/2019
משוב: 03/03/2019
חוות דעת:
מקצועי, אדיב וסבלני . ביצוע מושלם ומחיר הוגן. ביצע החלפת ברז תחת הכיור השאיר מקום נקי ומסודר אדם לבבי ונעים הליכות יישר כוח. הציון שלי 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד רם, חולון.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בצינור של הבניין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הוא הגיע, הסתכל, הוציא את כל המכשור, אמר שאין בעיה וזהו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
עדנה קרמר, חולון.
משוב: 15/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח , החלפת סיפון ותיקון מיכל הדחה.
חוות דעת:
מדהים מדהים! לא נתקלתי אף פעם בשירות כזה כמו שהוא נתן- הייתי בשוק והופתעתי לטובה. הוא אכפתי, עשה מאמץ, לא עשה דברים בלי להסביר לי אותם לפני, הציע לי בכל שלב את האפשרויות שעומדות בפני ולא בהכרח הציע את האופציה היקרה ביותר. הוא בן אדם ישר- קשה למצוא כאלה. לקחתי אותו למשימה אחת, בסוף יצאו 3 משימות והוא עשה את זה בכיף. עבור התיקון באסלה חיפש אצל הרבה ספקים עד שמצא את החלק המתאים בדיוק בצבע, בחומר ובגודל. הוא עמד בזמנים, עדכן אותי כשהיה בדרך, שלח לי תמונה בסיום העבודה ואפילו המחיר הפתיע אותי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר איזיק, בת ים.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז שיבר.
חוות דעת:
הוא מצוין. מצא את הבעיה תוך חצי דקה ובסוף הסתבר שזה משהו קטן שהיה קל לסדר בחצי דקה. מבחינת תשלום הוא אמר שאשלם כמה שאני רוצה על זה ולא ביקש סכום מלא של ביקור. גם מבחינת הזמנים הוא היה מאוד גמיש איתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ג. חולון.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית דנינו, בת ים.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה, החלפת מושב אסלה והתקנת מתלה למגבות.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא היה נחמד, הסביר כל דבר. שאל לפני שביצע ולא עשה על דעת עצמו. הבעיה נפתרה. עשה רושם טוב ואני שמחה שהגעתי אליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון ל. חולון.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, מקצוען אמיתי, חמש דקות לקח לו בלבד לטפל בבעיה, סיכם על מחיר הוגן ובסוף התעקש לקחת פחות בגלל הטיפול המהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 182 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק