מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.90
מחיר 9.77
איכות 9.83
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טטיאנה פודולסקי, תל אביב.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ומצוף באסלת מונובלוק.
חוות דעת:
היה מעולה! רמי מאוד נחמד ומקצועי, הגיע מהר וטיפל בהכל בצורה איכותית מאוד. אני מאוד מרוצה, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתי נבו, תל אביב.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
החלפת אסלת שירותים.
חוות דעת:
אלוף העולמות, מקצועי וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו נ. תל אביב.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
ממש טוב, מגיע לו עשר מעשר. הוא היה ממש אחלה וגם הוסיף עבודה קטנה נוספת בלי תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר סימון, תל אביב.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז מקלחת.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, ישר ניגש לעבודה, סידר את הבעיה בזמן קצר ונראה מאוד אמין ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים רוזנר, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
איטום של נזילה עבור כיור ושיש בדירה.
חוות דעת:
זה לא היה עבורי, אבל ממה שהבנתי זה היה מצוין והוא עשה עבודה נהדרת, היו מרוצים ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה אטל, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור והתקנת משפך לאמבטיה.
חוות דעת:
העבודה הייתה נהדרת! הוא הגיע בזמן והיה נחמד. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ע. תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
טיפול בבעיית לחץ מים בברז אינטרפוץ.
חוות דעת:
בעקבות בעיית לחץ מים בברז אינטרפוץ הומלץ לי על ידי בעל מקצוע אחר להחליף את הברז, המשמעות היא שבירת הקיר ועלות יקרה מאוד. רמי הציע להחליף קודם חלק פנימי בברז. בהתחלה זה עבד, לאחר יום הבעיה חזרה והוא הגיע מיד וביצע שטיפת לחץ הפוכה על הקו, עד שניקה את כל מה שהצטבר ופתר את הבעיה, אפילו לא ביקש תשלום על המפגש השני. מקצוען אמיתי, הוגן מאד במחיר וגם בחור מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד סייג, תל אביב.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הגיע לעבודה אצל הדיירים שלי, בסך הכל נראה שהכל היה בסדר. הגיע בזמן פתר את הבעיה אבל היה יקר לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
בנג׳י טרקניסקי, תל אביב.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
ניסיון לפתיחת סתימה בביוב של בניין.
חוות דעת:
הוא היה מעל ומעבר למצופה, באמת מדהים. הוא אמר לי מראש שאם לא יצליח לפתור את הבעיה הוא לא ייקח תשלום. למרות שניסה לפתור את הבעיה חמש שעות, ועבד פה קשה באמת הוא קרע את עצמו הוא לא הצליח לפתור את הבעיה ואמר שצריך לקרוא לביובית. הוא היה ממש אדיב והשיג לי מישהו שיבוא עם ביובית, אפילו התקשר אליי יותר מאוחר ושאל אם הכל הסתדר עם הביובית ואם פתרו את הבעיה. אני רציתי לשלם לו לפחות על העבודה אבל הוא התעקש שהוא לא גובה אם לא פתר את הבעיה. באמת למרות שלא פתר את הבעיה מגיע לו עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לב מולוקנדוב, תל אביב.
אשרור: 23/04/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז.
חוות דעת:
רמי מצוין מכל הבחינות, הוא אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 190 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק