מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
אורי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.92
מחיר 9.62
איכות 9.77
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
כפיר מזרחי, פתח תקווה.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קרמיקה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פנינה גולדשטיין, פתח תקווה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תליית שתי מראות, שלושה מדפים, תיקון רגליים של שולחן, תיקון נזילה ליד החלון והחלפת טיימר לדוד.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד, עם המון רצון לעזור ולעשות את העבודה טוב. הוא מאוד ישר עם עצמו ואומר מה שלא יכול לעשות, מצא חן בעיניי האמיתיות שהוא הביע בפניי. יצאתי מרוצה מהעבודה סה"כ. הוא בחור מאוד מאוד ענייני ולא בא למרוח את הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי סגל, רמת גן.
משוב: 05/10/2020
תיאור השירות:
איטום סביב מזגן חלון באמצעות חומר פולימרי וגבס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך, נחמד והסביר, המחיר סביר לדעתי וסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמית ב. תל אביב.
משוב: 18/09/2020
תיאור השירות:
התקנת צינור מגזן קומה 8 עד הקרקע.
חוות דעת:
היה אחלה ! עשה עבודה כמו שצריך ועמד בזמנים שנקבעו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ליטבק, גבעתיים.
משוב: 10/09/2020
תיאור השירות:
תיקון עובש ורטיבות בקירות, איטום וצביעה.
חוות דעת:
הבחור היה מהיר ויעיל. שירות טוב, מחיר הוגן ואנחנו יצאנו מאד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת אוברמן, קרית אונו.
אשרור: 10/09/2020
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת הלבשת משקוף.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הכל היה מעולה. הגיע במהירות ועשה את העבודה בצורה טובה. רק המחיר שלקח היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חיים הירש, רמת גן.
משוב: 02/09/2020
תיאור השירות:
שיפוץ דירה שכלל עבודות צבע, החלפת אריח קרמיקה, התקנת מעצורים בדלתות ותליית וילון ומדף סבונים.
חוות דעת:
אחלה בחור! הוא עומד בזמנים ועובד כמו שצריך, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה ברקאי, רמת גן.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודות צבע בתקרת רביץ.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי וצבע מספר פעמים את התקרה. אני מקווה שהכתמים שהיו לא יחזרו בחורף הקרוב, אבל סך הכל הוא היה בסדר, עשה עבודה טובה והמחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת נתנאלי, גני תקווה.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
בינה של 4 כסאות בר ושידת טלוויזיה.
חוות דעת:
אורי בן אדם ובעל מקצוע מקסים, מדויק, יעיל, המחיר סביר בעיניי ובהחלט הייתי נעזרת בו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת א. הרצליה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שיש שבור באמצעות הצבת תומכים מלמטה ותליית ארון בחדר אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה אחלה מכל הבחינות! הוא נתן שירות מעולה, עשה עבודה ממש טובה, עם סבלנות והגיע אליי ממש מהר. הוא מצא לי פתרונות לדברים שהרבה זמן חיפשתי דרכים לפתור אותם וחסך לי החלפה של השיש בזכות זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק