מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ספי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.84
מחיר 9.67
איכות 9.86
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מתן חיוקה, מבשרת ציון.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים שכלל החלפת צינור ניקוז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קלודין רז, מבשרת ציון.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
יעוץ עבור תיקון מדיח כלים של חברת דלונגי.
חוות דעת:
הוא כיוון אותי בטלפון מה לעשות ופתר לי את הבעיה. הוא חמוד מאוד, כל הכבוד!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר וולובלסקי, מבשרת ציון.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ועמד בזמנים. הוא הגיע לתקן מדיח כלים אבל התברר שאין מה לתקן. מחיר הביקור היה הוגן.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי ברוך, מבשרת ציון.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים מחברת סמינס שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
ספי בן אדם מדהים, אמין, מקסים וכאיש מקצוע מקצוען אמיתי. היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל צרפתי, מבשרת ציון.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הכל היה בסדר והתיקון בוצע באווירה טובה. בחור חברמן ועושה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית שחף, הר אדר.
אשרור: 04/02/2020
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במדיח כלים של חברת AEG שכלל גם החלפת צינור מים.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת, פשוט אין לי מילים! התקשרתי ב9 בערב ושעה אחרי זה הוא כבר היה אצלי, היה זמין, אדיב והמחיר שלו היה מאוד הוגן. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה אבולוף, מבשרת ציון.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
מאוד טוב! הוא היה מקצועי, הגיע בזמן, התקשר מראש להגיד מתי יגיע והיה נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם מאיר, מבשרת ציון.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור ותיקון מדיח.
חוות דעת:
ספי היה על הכיפאק, בא, עשה את העבודה מהר, לקח מחיר סביר לגמרי לדעתי, תוך פחות משעה כבר היה בחוץ ומגיע לו בהכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל כהן, ירושלים.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוזמן למטרת תיקון מדיח כלים ביתי והוא טען שהוא באיזור והוא יקפוץ מיד לבדוק. לאחר בדיקה קצרה של 5 דקות הוא טען שאין טעם לתקן, דרש על חוות הדעת מחיר ביקור ולאחר שהתלוננו על המחיר הגבוה עבור אי-תיקון וביקור חפוז "על הדרך", הוא הסכים לרדת קצת במחיר. טעינו בעת ביצוע הזמנת הטכנאי, היינו צריכים לסכם מראש על הסכום שהוא יקבל עבור אי-תיקון.
איכות
7
מחיר
2
זמנים
10
יחס
10
5
כללי
גירסאות
אבי כהן, צור הדסה.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבה במדיח של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא מאד נחמד, שירותי ומקצועי. הגיע, זיהה את הבעיה והביא משאבה מהרכב, אבל היא הייתה ישנה אז הוא חזר למחרת עם משאבה חדשה, התקין אותה והכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק