מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ספי
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.92
מחיר 9.75
איכות 9.95
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זיו אברהם, הראל.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! אני מרוצה ביותר, הוא מקצועי וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור בית שמש והסביבה

תומר איטח, בית שמש.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה, סבלני והוגן. היה בסדר גמור ואין מילה רעה להגיד עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה ל. ירושלים.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בתנור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עבד ממש במהירות, לא עשה דברים מיותרים, אמין וישר, יחס אישי ממש טוב, זמינות גבוהה ומענה מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה אפרתי, ירושלים.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת סאוטר שכלל תיקון לוח בקרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ונחמד, סמכתי על כל מה שהוא אמר לי, היה מאוד זמין, תיקן ולמחרת הביא את החלק שצריך וכל זה היה בתקופה של הקורונה כשלא כולם עבדו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעזר הורביץ, ירושלים.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס של תנור בילדינג חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא מדהים!! יש לנו תנור בילדינג יחסית חדש והוא הפסיק לעבוד, קראתי לטכנאי, האו תיקן ולקח מחיר גבוה. אחרי חודש שוב התנור פסק לעבוד אז קראתי לספי והוא היה מדהים!! התנהג בנעימות ובדרך ארץ, ממש תענוג! אמר לי בטלפון מחיר ואז כשהגיע אמר שזה פחות כי עשה משהו אחר משחשב, אני רציתי לשלם לו את אותו סכום שסוכם מראש אבל הוא התעקש ממש. התפעלתי מאוד ממנו, הוא כל כך ישר ועשה הכל במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי כץ, ירושלים.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום תחתון בתנור של חברת לנקו.
חוות דעת:
קיבלתי שירות בסדר גמור. הוא היה נחמד מאוד, מראש זיהה את הבעיה ועדכן אותי כמה זה יעלה. הגיע ביום שישי והתנור עובד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה כ. מעלה אדומים.
אשרור: 05/05/2020
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה חברת LOFRA.
חוות דעת:
התקשרתי לספי לגבי תיקון תנור משולב לאופרה שעולה מאוד יקר. התנור התקלקל לי כבר מזמן וחשבתי שיהיה מאוד יקר לתקן אותו אז דחיתי את התיקון כל הזמן. כבר בשיחה ספי היה קשוב וסבלני וביקש צילום של התנור להגיע מוכן לתיקון, כבר למחורת ספי הגיע, מיד עלה על הבעיה והוא לא עזב את הבית עד שבדק שהכל עובד כמו שצריך כולל הכיריים שבסוף היה בעיה בלהבה ותיקן גם אותם. השירות היה מצויין ואיכותי, הוא אדם סבלני, פשוט והכי חשוב ישר מאוד. הכל היה פנטסטי, ששמעתי את המחיר שביקש הייתי בהלם, המחיר היה ממש זול ביחס למה שציפיתי. הוא אדם שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, כבר באותו ערב המלצתי לכל המשפחה שלי ואני ממליצה לכם בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוחמד קבאני, ירושלים.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת סאוטר שכלל תיקון חלק שרוף.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן וסידר את העניינים, הוא היה מאוד חמוד ונחמד, עשה את העבודה בזריזות ואבחן את הבעיה עוד לפני שהגיע אליי לבית, תיקן מה שצריך והכול היה טוב ומעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד מור אופק, נס הרים.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת גוף חימום בתנור של חברת בומפני.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, מקצועי, פתר את הבעיה ואני מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז להב, מודיעין.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת לנקו.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא מאוד סבלני ואדיב, חייכן, קשה למצוא אנשים כאלה בתקופה הזאת שכולם לחוצים מהקורונה. הוא סופר מקצועי, הסביר הכל, הגיע בשעה שקבענו ועשה עבודה טובה מאוד, אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 154 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור בית שמש והסביבה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק