מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
ספי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.77
מחיר 9.62
איכות 9.82
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרה אלטמן, ירושלים.
אשרור: 08/10/2020
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה וניקוי הפילטר במכונה מסוג בוש.
חוות דעת:
הוא מקבל עשר נקודות, הכל היה מושלם. מהר מאוד מצא מה הבעיה, נתן לי גם כמה טיפים לשימוש נכון עם החומרים במכונה וידע לפתור את הבעיות. הוא היה אדיב ואין לי מילה לא טובה להגיד עליו. התקשרתי, מיד ענה בלילה ואשמח שימשיך להיות הטכנאי שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נתנאל ה. ירושלים.
משוב: 06/10/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת ווירלפול לאחר שנשרף המנוע.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב והיינו מרוצים ממנו. בסופו של דבר הוא ייעץ לנו לא לתקן את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון מזרחי, ירושלים.
משוב: 05/10/2020
תיאור השירות:
תיקון כיריים אינדוקציה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה כהן-אופנהיים, ירושלים.
אשרור: 30/09/2020
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
הפשרת מקפיא של חברת אלקטרה בעקבות הצטברות קרח בצינורות.
חוות דעת:
היה מתוק ברמות על. בא ותיקן. זה לא היה משהו מורכב והוא יכל לעשות עוד אלף דברים נוספים בלי שבכלל ידעתי. היה הגון, הגיע מהר והיה יעיל ואדיב. נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסה ינקלביץ', ירושלים.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במשאבת מדיח של חברת AEG.
חוות דעת:
היה נפלא! הוא היה מאוד זריז, אדיב, הוגן, שירותי וטיפל בתקלה במהירות, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר גרינשטיין, ירושלים.
אשרור: 15/09/2020
משוב: 17/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברה סימנס.
חוות דעת:
יוצא מגדר הרגיל! ישר, מקסים הגון ומקצוען. היה יכול להגיד לי להחליף מנוע, אבל הוא תיקן אותו בזריזות ובפשטות. מודה לכם מכל הלב על זה שבזכותכם מצאתי אותו. איש מדהים שכבר שלחנו אליו את כל הבניין, מעל 20 אנשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מרגלית, ירושלים.
משוב: 10/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר מחברת אמקור.
חוות דעת:
המקרר לא ממש עבד והוא אמר לי להפשיר אותו 24 שעות וזה עזר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל גמליאל, ירושלים.
משוב: 09/09/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקפיא מחברת האייר.
חוות דעת:
ספי הוא בחור מושלם! הסביר, דאג, בא בזמן וזו פעם ראשונה שהיה לי כיף לשלם לבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל זמורה, ירושלים.
משוב: 07/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
השירות שקיבלתי היה בסדר! הגיע בזמן עם מסכה (לא כולם מקפידים), בדק את המדיח כלים, לא היתה תקלה והוא לקח תשלום על ביקור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדי וידר, ירושלים.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על מקרר שנזל ולא קירר.
חוות דעת:
הוא הנחה אותי מה לעשות, אמר להפשיר את המקרר לגמרי ואז להחזיר לחשמל והכל היה כרגיל. הייתי מרוצה מהשירות שלו, הוא היה אדיב ומקצועי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 228 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק