מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ספי
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.92
מחיר 9.75
איכות 9.95
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חני רייטר, ירושלים.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
בהתחלה הייתי בטוחה שספי יצטרך להגיע לפה אבל הוא הסביר לי בטלפון איך לתקן בעצמי את התקלה בדרך היעילה ביותר. הוא היה ממש נחמד ועזר לי מאוד!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ירושלים

אילנה פ. ירושלים.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה ל. ירושלים.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בתנור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עבד ממש במהירות, לא עשה דברים מיותרים, אמין וישר, יחס אישי ממש טוב, זמינות גבוהה ומענה מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין הראל, ירושלים.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים ישן ומכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
ספי היה ממש טוב, הייתי מרוצה מהכל, מהעבודה שלו, התקשורת אתו, עמידה בזמנים ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה אפרתי, ירושלים.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת סאוטר שכלל תיקון לוח בקרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ונחמד, סמכתי על כל מה שהוא אמר לי, היה מאוד זמין, תיקן ולמחרת הביא את החלק שצריך וכל זה היה בתקופה של הקורונה כשלא כולם עבדו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס כ. ירושלים.
אשרור: 16/05/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת קנטי, ירושלים.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר מזרחי, ירושלים.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעזר הורביץ, ירושלים.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס של תנור בילדינג חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא מדהים!! יש לנו תנור בילדינג יחסית חדש והוא הפסיק לעבוד, קראתי לטכנאי, האו תיקן ולקח מחיר גבוה. אחרי חודש שוב התנור פסק לעבוד אז קראתי לספי והוא היה מדהים!! התנהג בנעימות ובדרך ארץ, ממש תענוג! אמר לי בטלפון מחיר ואז כשהגיע אמר שזה פחות כי עשה משהו אחר משחשב, אני רציתי לשלם לו את אותו סכום שסוכם מראש אבל הוא התעקש ממש. התפעלתי מאוד ממנו, הוא כל כך ישר ועשה הכל במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה טנא, ירושלים.
אשרור: 08/05/2020
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
ספי הגיע בעקבות תקלה נדירה במדיח של בוש. ספי הגיע פעמיים, לאחר שבדק את כל המערכות במדיח והתייעץ גם עם טכנאים אחרים. עשה כל שביכולתו לפתור הבעיה. הוא שירותי, אדיב, מקצועי, נעים ונותן שירות מכל הלב! ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 153 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ירושלים

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק