מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ספי
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.85
מחיר 9.63
איכות 9.90
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 70 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קרן מרום, מודיעין.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהצטבר בו קרח.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שירה נ. ירושלים.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, המליץ לנו לקנות מקרר חדש ולא לתקן את המקרר הקיים, הוא היה נראה לי מקצועי והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליז קטן, ירושלים.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקן מדיח כלים מחברת פינלנד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש נחמד, עמד בזמנים, היה קשה לו לתאר את הבעיה, לקח את הזמן, התייעץ עם חברים למקצוע וחזר אחרי כמה ימים עם החלק שהיה צריך, הוא חמוד מאוד ומצחיק. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה זגדון, ירושלים.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ותיקון מזגן.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא אמר שהמקרר מלא מידיי ושאין הרבה מה לעשות לגבי העניין, אך הוא תיקן על הדרך תקלה נוספת שהייתה לנו במזגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ברזובסקי, ירושלים.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור נזילת מים במקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה והוגן. הוא אמר לי שהוא לא צריך לבוא והסביר לי בטלפון איך לפתור את הבעיה לבד. הייתה לי נזילת מים מהמקרר, הוא אמר לי לנתק מהחשמל ולהפשיר את המקרר, להשאיר את הדלתות פתוחות ולהשאיר אותו כך 24 שעות. על פניו נראה שזה באמת עזר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ארז, צור הדסה.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
ספי הגיע וטיפל במקצועיות ובסבלנות עד שאיתר את הבעיה. התייעץ עם בעל מקצוע נוסף ונתן תיקון מקיף ומקצועי כולל ניקוי וסידור אסתטי שלא הוצרכו ממנו. מחיר הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי רונן, שואבה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני מכונת כביסה.
חוות דעת:
הזמנו את ספי, הוא הגיע אלינו והכל היה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל צרפתי, מבשרת ציון.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הכל היה בסדר והתיקון בוצע באווירה טובה. בחור חברמן ועושה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון עופר, ירושלים.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר סאוטר שהרעיש.
חוות דעת:
ספי התמודד עם תיקון שהסתבר שהיה יותר מורכב ממה שהיה נראה בהתחלה. לקח אחריות מלאה והשלים את התיקון ולמרות שהגיע שלוש פעמים והשקיע שעות רבות המחיר היה סביר והוגן לגמרי. אחלה שירות, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל שפר, גבעת זאב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במשאבת המים במכונת הכביסה.
חוות דעת:
שירות מעולה! עבד יעיל, מקצועי ולקח מחיר ביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 70 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק