מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ספי
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.78
מחיר 9.58
איכות 9.86
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעקב ביליג, מעלה אדומים.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון בורר תכניות בתנור דו תאי של חברת דלונגי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אדיב, הבין בעבודה ועשה את זה בצורה יעילה וזריזה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
דוד מלסה, ירושלים.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור דוד סבוניה במכונת כביסה של חברת לקאזה.
חוות דעת:
הוא בחור על הכיפאק. הוא היה אדיב, הסביר לי מה הבעיה והצליח לפתור משהו שניסיתי הרבה זמן ומצא חלק שלא הצלחתי להשיג לפני, הוא דייק בזמנים ועשה עבודה טובה. לקח מחיר סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל יעיש, מבשרת ציון.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר חברת SHARP.
חוות דעת:
ספי הגיע בזמן שקבענו וביצע איבחון מקצועי של התקלה במקרר. התברר שיש לתקן את הכרטיס האלקטרוני. הכרטיס נלקח על ידו למעבדה והוחזר תקין כמובטח תוך זמן קצר. ספי מקצוען שאוהב את עבודתו וגם בן אדם נחמד. אני ממליץ עליו בלי היסוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ב. ירושלים.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח, החלפת קבל במזגן והחלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
השירות היה מאה אחוז, ספי הגיע בזמן ועמד בהתחייבויות שלו של הזמנת החלקים בזמן. הוא איש חביב, נעים, וכיף גדול לעבוד מולו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי קופנהגן, ירושלים.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח.
חוות דעת:
מאד פרקטי! מקצועי, ישר ובמחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק קוש, ירושלים.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חיישן במאוורר של פריזר חברת סאב זירו.
חוות דעת:
טכנאי מצוין! ידע לטפל בסוג של המקרר, שרוב הטכנאים לא מכירים. לפי מה שתיארנו לו בטלפון ידע איזה חלק להביא, הסביר לנו את התפעול של הפריזר להמשך והיינו מאוד מרוצים. כמו כן היה זמין בטלפון אחר כך וענה בסבלנות על שאלות נוספות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א א, ירושלים.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז למקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד והקפיד לענות לי על כל השאלות שהיו לי, עלה מהר על הבעיה (חוסר גז) ופתר אותה. לצערי התברר לי בדיעבד שהמחיר שגבה היה גבוה ב-50% ממחיר השוק (כך לפי המחירים שמופיעים באינטרנט).
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
זיו אברהם, הראל.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! אני מרוצה ביותר, הוא מקצועי וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדה ו. ירושלים.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח שהתברר נתקע בשל זכוכית שבורה בתוך הפרופלור.
חוות דעת:
ספי היה נעים, הגיע ממש בזמן, עבד נקי ויעיל ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי יגל, ירושלים.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת Liebher שכלל תיקון הכרטיס.
חוות דעת:
הכל היה מצוין, הוא מצא את התקלה בכרטיס, יום למחרת לקח את הכרטיס למעבדה חזר והתקין אותו בחזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק