מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.57
מחיר 9.50
איכות 9.71
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סמדר ש. תל אביב.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקוני צבע במספר מקומות בדירה ותליית מאוורר תיקרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא בחור אחראי מאד, התקשורת איתו היתה מאד נוחה , הוא הגיע בזמן שהבטיח, וביצע את העבודה בצורה מעולה; והתשלום שדרש היה הוגן מאד. אין לי ספק שאיפה אליו בכל פעם שאזדקק לאיש מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דן ע. חיפה.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
שפכטל וצבע בהנמכת תקרה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין והעבודה מצוינת. גם מבחינת לוח זמנים הוא היה בסדר גמור, סיים את העבודה תוך יומיים כמו שהבטיח, הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי רפפורט, בני ברק.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
גימור של חדר הכולל התקנת דלתות, טיח, צבע, חשמל, גבס ועבודת מסגרות.
חוות דעת:
אני עובד איתו כמה שנים ואני אקח אותו שוב, הוא ישר, אצלו מילה זה מילה, עובד טוב, 100 אחוז, הכי טוב שיש! הוא היה כל כך מוצלח שלקחתי אותו בלי לשאול שאלות.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים כ. רמת גן.
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
צביעת דירה והדבקת ריצוף בדירת 3 חדרים.
חוות דעת:
היה בסדר, עשה את מה שצריך בסדר גמור וכל מה שרציתי הוא תיקן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יוסף יוסף, בת ים.
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
צביעת דירת 3 חדרים.
חוות דעת:
בסדר גמור, אמין, ישר והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב בגיזדה, פתח תקווה.
משוב: 13/10/2018
תיאור השירות:
תקרת גבס.
חוות דעת:
בחור עשר, מעולה פלוס פלוס! עשה אפילו מה שלא היה צריך, ממליץ עליו בחום ובאהבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ב. הוד השרון.
משוב: 12/07/2018
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה, צביעת בית ושליכט חיצוני.
חוות דעת:
הוא נתן לנו יחס אישי ונעים. הוא אדם אמין ומקצועי שיודע את העבודה, ממש עמד בכל הציפיות ומעבר. הבית היה ישן ועכשיו נראה כמו חדש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק