מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רשף
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.62
מחיר 9.81
איכות 9.57
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 55 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נתן הלפמן, הרצליה.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
רכישה והתקנה של דוד שמש.
חוות דעת:
עשה את העבודה ופינה את הדוד הישן. אבל, אחרי מספר חודשים החימום החשמלי הפסיק לעבוד. הוא דרש כסף כדי להגיע וטען שזה באחריות היצרן. היצרן טען שאם יגיע וזה בגלל ההתקנה, הוא ידרוש כסף. בקיצור, פינג פונג. בסופו של דבר הזמנתי טכנאי אחר ושילמתי על התיקון למרות שזה היה בתקופת האחריות.
איכות
4
מחיר
8
זמנים
4
יחס
5
3
כללי
גירסאות
סגור
רמי מיטלמן קירשנפלד, הרצליה.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! זמין, שרותי, המחיר סביר ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד רדליך, רמת השרון.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולט מחברת נמרוד בגודל 150 ל׳.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! הוא היה מאוד אדיב והגון, הוא בן אדם מאוד נחמד והוא עשה את העבודה שלו בצורה מאוד מקצועית. הוא גם לקח מחיר מאוד הוגן ויצאתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ברוך, רמת השרון.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
השירות של רשף היה מצויין ואני מאוד מרוצה ממנו. המחיר היה סביר לחלוטין לדעתי והוא עמד בו, הבעיה תוקנה בצורה מלאה ואין לי שום תלונות לגביו. בהחלט מגיע לו את הציון הגבוה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז סלע, הרצליה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא בחור צעיר, הגיע תוך זמן קצר ביום שישי בבוקר, עשה עבודה מקצועית והשאיר הכל נקי. לדעתי המחיר טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דמיאן אייזקס, הרצליה.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור קופרמן, כפר סבא.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
רשף איש מקצוע מצוין. נחמד מאד. עשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב רוזנצווייג, נתניה.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד משולב.
חוות דעת:
בהזדמנות אחרת, אחרי שבועיים בערך יצרתי איתו קשר לגבי בעיית אינסטלציה, אמר שיכול לעזור וכשתיאמנו לא הגיע ושכח לעדכן. יכול להיות שהיה בטעות ובאמת היה עמוס באותה תקופה אבל זה היה מאכזב וגם אחר כך לא יצר קשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דמיאן מורנו, נתניה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום ושטיפה של דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא באמת בחור על הכיפאק, הגיע בהתראה קצרה, עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב עכשיו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה שור, נתניה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום ותיקון של תרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד זמין והגיע בהתראה קצרה, עשה עבודה מקצועית ונתן שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 55 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק