מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אפרים
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.87
מחיר 9.69
איכות 9.84
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יארוסלב גוליקוב, חולון.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור של חברת אינדסיט.
חוות דעת:
מעולה. הוא היה מקצועי ונחמד. הסביר הכל ועשה עבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רפאל הומיה, חולון.
משוב: 16/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על! 10 במקצועיות, אמינות, חביבות ומחיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חנה הוך, בת ים.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של הבורר בתנור של חברת דלונגי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן שקבענו, הוא עבד קשה ופתר את הבעיה, מקצועי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה כהן, חולון.
משוב: 27/06/2019
חוות דעת:
היה מדהים! אפרים היה אדיב, נעים, סבלני, יעיל ומקצועי. ציין שהתיקון יערך עד כשלושה ימים ויום למחרת בוצע התיקון. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר לוי, חולון.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בדלת של תנור חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מעולה, אני מרוצה מהכל. הוא היה מהיר, מקצועי ולקח מחיר טוב, אין לי מילים הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דרדור, חולון.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת המילטון.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו וסידר מה שצריך. אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד חיים, חולון.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה במכונת כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
אפרים היה בסדר גמור. הייתה לי בעיה במכונת הכביסה ואפרים הגיע לתקן אותה. אחרי יומיים התקלה חזרה אז אפרים הגיע והחליף את הגומייה במכונה ללא תוספת תשלום. הוא היה מאוד נחמד. אין לי טענות בכלל :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימן טוב פטל, בת ים.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל וגומייה שחוקה במיכל המים במייבש.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא התייחס יפה, הקפיד על ביצוע עבודה יסודית והביא את החלק המתאים, הוא היה גם סבלני וסה"כ עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה פינגר, חולון.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהזריזות של השירות ומהשירות עצמו. אפרים היה מאוד נעים ומקצועי והסביר לאורך כל התהליך מה הוא עושה. המחירים שלו סבירים מאוד, ואפילו השאיר את האמבטיה נקייה ומסודרת! ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק מוסרי, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מיקרוגל משולב עם גריל ותנור כלל החלפת לוח אלקטרוני.
חוות דעת:
אפרים היה ממש אחלה! הוא הגיע בזמן, לקח לבדיקה במעבדה את הלוח האלקטרוני ואז הבין שזה לא בר תיקון והחליף ללוח חדש. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 393 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק