מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דור
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.82
מחיר 9.61
איכות 9.68
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אילן מלמד, קציר-חריש.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת אמבטיה.
חוות דעת:
בחור נחמד, דייקן, אמין, המחיר הוגן והוא עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מתן לזר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע והצליח לפתור את התקלה ממש מהר. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר לבו, קציר-חריש.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
חיבור ניאגרה סמויה לצינור באסלה גיבריט.
חוות דעת:
הוא פשוט מלאך! דבר כזה עוד לא ראיתי. עברתי לדירה חדשה והיו לי אלפי בעלי מקצוע, אך במישהו כמו דור לא נתקלתי. יש לי אסלה גיבריט והקבלן התקין אותה לא טוב, הלחצן נתקע והייתה זרימת מים באסלה ללא הפסקה. מי שהתקין לא הגיע לסדר את הבעיה ואני כבר כמעט התייאשתי מהתקנת האסלה, דיברתי עם דור והוא היה בעיר אחרת ואמר לי "נשמה שלי אני עוד רבע שעה בדרך אלייך" תוך עשר דקות הוא היה אצלי, כבר בשיחת טלפון הוא היה נשמע לי כ"כ אמין וישר. וכך היה, הוא הגיע, הסתכל על התקלה, והסתבר שמי שהתקין רק הניח את המנגנון ולא התקין וחיבר שום דבר. דור היה אצלי למעלה מ3 שעות והתעקש לפתור את הבעיה. הוא צלצל לחבר, ולא עזב את הניאגרה עד שלא הסתדרה. אני לא מכירה בעלי מקצוע כאלה. במה זכיתי? הוא לקח אחריות מלאה על הניאגרה שלי. באמת הייתי נותנת לי ציון 20. הוא בדק 100 פעם שזה עובד והכל היה מצוין. התקשרתי אליו יום אחרי להגיד לו מיליון תודות. דור הוא אדם אנושי, סבלני, מסביר, ולא מוותר. הוא כמו משפחה עבורי אני מזמינה אותו לחנוכת בית שלנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית לוי, חדרה.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשרותים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, המחיר הוגן לדעתי, הגיע מהר, מקצועי, הוא פשוט מדהים ואין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון דוידוב, חדרה.
אשרור: 19/03/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז סוללה באמבטיה.
חוות דעת:
דור היה פשוט פנטסטי! הזמינות שלו גבוהה ביותר, הגיע מהר מאוד ועשה עבודה מקצועית במחיר טוב. השירות שלו היה פשוט מעולה, ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן בויטל, נתניה.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ותיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
דור היה בסדר, הגיע בזמן שהוא אמר ונשאר עם המחיר שקבענו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדרה קרסיק, חדרה.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
בחור מצוין! התקשרתי אליו ב-9 בערב והוא הגיע ממש מהר, סידר לי הכל, עשה עבודה טובה והיה ממש נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב רוזנווסר, נתניה.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הגיע בזמנים וביצע את העבודה באיכות טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן בן יהודה, מתן.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הגיע במיוחד ומהר לאחר שהבין שהבעיה דחופה, פתר את הבעיה במקצועיות ובאדיבות ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה מזרחי, קדימה-צורן.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון אסלה תלויה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא היה אמין, חביב, נחמד ולקח תשלום רק על מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק