מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דור
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.83
מחיר 9.62
איכות 9.70
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 30 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יהודית לוי, חדרה.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשרותים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, המחיר הוגן לדעתי, הגיע מהר, מקצועי, הוא פשוט מדהים ואין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אנטון דוידוב, חדרה.
אשרור: 19/03/2020
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז סוללה באמבטיה.
חוות דעת:
דור היה פשוט פנטסטי! הזמינות שלו גבוהה ביותר, הגיע מהר מאוד ועשה עבודה מקצועית במחיר טוב. השירות שלו היה פשוט מעולה, ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדרה קרסיק, חדרה.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
בחור מצוין! התקשרתי אליו ב-9 בערב והוא הגיע ממש מהר, סידר לי הכל, עשה עבודה טובה והיה ממש נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור לאון, חדרה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי א. חדרה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
דור ממש נחמד. בחור מאוד חמוד, הייתי מרוצה מהמחיר והוא עמד בזמנים. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ישראל, חדרה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבחון במשרד.
חוות דעת:
אין תלונות! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והכל היה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות שריקי, חדרה.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של תמי 4.
חוות דעת:
אחלה שירות שבעולם. מאד מקצועי, מאד שירותי, מאד אמין, המחירים לא יקרים, והוא נותן יחס אישי חם. אני ובעלי מאד אהבנו את השירות שלו, הוא יודע לבצע את העבודה כמו שצריך. אנחנו מאד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת שאשה, חדרה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהטיפול שעשה, האדיבות ומהירות התגובה, העלות הייתה יחסית ממש זולה לדעתי. הוא ענה במיידי, הגיב במיידי ואני ממליצה עליו בחום! הוא עכשיו במועדפים אצלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי הברי, חדרה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא מעולה, אחלה בן אדם. נתן שרות טוב ואפילו הקדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי אנגל, חדרה.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
בסך הכל היה ממש בסדר גמור, מאוד זמין, גמיש, הגיע במהירות ופתר את הבעיה בצורה טובה. גם המחיר היה הוגן. היינו אפילו יותר ממרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 30 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק