מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.68
מחיר 9.69
איכות 9.70
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 40 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יואב גבריאל, רחובות.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במערכת אזעקה והחלפת לחצן כניסה לשער.
חוות דעת:
העבודה הסתיימה לשביעות רצוני. הוא הגיע אליי פעמיים והיה מקצועי ואדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
מור גל, רחובות.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
הוספת גלאי אזעקה וסידור הגדרות באזעקה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, נתן מחיר הוגן, התנהג יפה, היה אמין ועשה עבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם גינדי, חולון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת אינטרקום עם חמישה טלפונים.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה יפה. עובד מדויק ופדנט, לקח קצת זמן אבל הוא סיים הכל לשביעות רצוני. עשה עבודה יסודית מאוד ובדק שוב ושוב שהכל בסדר. ממש מצוין! מעבר לזה הוא גם אדיב מאוד, בא בדיוק בשעה שקובעים איתו ולפעמים אפילו מקדים והמחיר שלוקח הגון מאוד, הוא ממש צדיק. הוא עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן נוימן, בת ים.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום דיגיטלי בבניין.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא אחלה בחור, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והיה אמין וסבלני. הוא אדם על הכיפאק ומבין עניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה גביזון, בת ים.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
תיקון קוד בדלת כניסה לבניין.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, היינו מרוצים באמת מהכל- מהיחס, מהעבודה עצמה ומהמחיר. הגיע בזמן כמו שהבטיח והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חניתה לווינזון, ראשון לציון.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מצלמת אבטחה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נתן שירות מקצועי, לדעתי המחיר היה הוגן והוא הגיע בזמן מתי שקבענו. אני מרוצה ונראה שהוא מבין עניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן אהרונוביץ, יבנה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בדירת גג בבניין.
חוות דעת:
עומד בזמנים, חייכן, שירותי, מקסים ומקצועי. פתר את הבעיה ואפילו ניקה אחריו. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי לומס, אשקלון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת קודן בבניין.
חוות דעת:
יהודה היה מעולה, מקצועי, המחיר זול לדעתי, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ועבד מדויק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי אברהמוב, הוד השרון.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה מדהים, מקצועי ואמין. מומלץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ר. כפר האורנים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום ושני מסכים בבית.
חוות דעת:
המחיר שלו היה תחרותי והוא עמד בו, כלומר מה שסיכמנו זה מה שהיה. רואים שהוא עושה עבודה יסודית ושהוא מקצועי, עובד רגוע ומסודר. הוא קיבל מהחברה ציוד שלא סיכמנו עליו, אז הוא הודיע לי על כך, הלך לחברה וחזר עם הציוד הנכון. הוא גם הצליח להתגבר על התיעוד הלא מדויק למוצר שסופק לו ע"י החברה. לסיכום, הוא עשה רושם מצוין ובשמחה הייתי לוקח אותו לעוד עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 40 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק