מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.82
מחיר 9.62
איכות 9.81
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 74 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גל קריכלי, ראשון לציון.
אשרור: 09/09/2020
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
הרמת מתג עקב נפילת חשמל.
חוות דעת:
יניב הגיע בזמן שקבענו, טיפל בבעיה והיה ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שושי גרוסמן, ראשון לציון.
משוב: 07/09/2020
תיאור השירות:
תיקון חיבור חשמלי למזגן עקב קצר.
חוות דעת:
היה מעולה! יניב הגיע אליי מעכשיו לעכשיו, בהתחלה הוא רק רצה לבדוק את התקלה אבל כשראה במה מדובר נשאר לתקן את הכל עד הסוף ועשה עבודה מהירה ומקצועית. הוא מותק של בחור שממש נעים לעבוד איתו, בהחלט אאמץ אותו לעבודות הבאות שאצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור וקס, ראשון לציון.
משוב: 24/08/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בדירה.
חוות דעת:
היה עשר! הוא מקצועי, אמין ושירותי, הגיע מעכשיו לעכשיו ואנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר חרמץ, ראשון לציון.
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלת חשמל בבית.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, היה סופר יסודי, סבלני ומקצועי. לבסוף פתר את התקלה וגבה סכום הוגן. מכל הבחינות! מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס הופמן, ראשון לציון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור תקלת חשמל.
חוות דעת:
הוא בדק את המתגים ואת כל החשמל בבית כדי להגיע לבעיה. השירות שלו היה מצוין, הוא נחמד מאוד, הסביר ובדק מה שצריך, היה מקצועי מאוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית א. ראשון לציון.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! התקין גופי תאורה במטבח ובסלון וניאות לעשות עוד כמה דברים קטנים שלא היו כלולים בהזמנת העבודה המקורית. הוא אדיב ומקצועי. כל הכבוד ותודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלה אליהו, ראשון לציון.
משוב: 26/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של גלאי עשן, בדיקה ותיקון של שקעים.
חוות דעת:
בעל מקצוע רציני ומקצועי. הוא הגדיל ראש ואפילו בדק דברים נוספים כדי לוודא שהכל אלנו תקין. נתן המלצות מקצועיות ובאופן כללי הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל צמח, ראשון לציון.
משוב: 26/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצרים בבניין מגורים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד הגיע בזמן ונתן לנו פירוט של התקלה. באופן כללי הוא היה מאוד אדיב. עבודה טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן הרמבם, ראשון לציון.
משוב: 28/09/2018
תיאור השירות:
הקמה של תשתית חשמל ותאורה בחניון.
חוות דעת:
בעל מקצוע טוב ומקצועי אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו. אפשר לדרג אותו בכל פרמטר בקטגוריה הכי גבוהה שיש. נהניתי ממנו ואני ממליץ בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לאון לובלינצקי, ראשון לציון.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של גופי תאורה בבניין.
חוות דעת:
ממליץ עליו בחום! הוא בן אדם מקצועי ויעיל. השירות היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 74 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק