מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.61
איכות 9.75
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדנה ה. תל אביב.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מפזר חום באמבטיה והתקנת מחמם בדיקת מקור קצר חשמלי בהספקה למזגן וסילוקו
חוות דעת:
היה מעל ומעבר. !בדק , הסביר , הציג אפשרויות לפתרון היה אמפטי הכל סודר לשביעות רצוני והמחיר היה מתקבל על הדעת
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורן גראץ, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק דוד חכם.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יניב היה נחמד, אני חסר מילים במובן הכי טוב שיכול להיות!! הוא היה סופר שרותי, ענה לכל השאלות, עזר לי עם עוד שני דברים על דרך ללא עלות נוספת ויצאתי מאוד מרוצה. מזמן לא נתקלתי בשירות כזה טוב כמו שקיבלתי מיניב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ברוך, תל אביב.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
העברת קו חשמל בעסק.
חוות דעת:
יניב היה מעולה! העבודה שלו הייתה טובה, המחיר סבבה והכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם גורא, נס ציונה.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שקעים למזגנים.
חוות דעת:
עשה עבודה מקצועית ונקייה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נאור כפיר, כפר סבא.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שקעים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הבחור מקצוען, אמין ואיכותי, הוא מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס הופמן, ראשון לציון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור תקלת חשמל.
חוות דעת:
הוא בדק את המתגים ואת כל החשמל בבית כדי להגיע לבעיה. השירות שלו היה מצוין, הוא נחמד מאוד, הסביר ובדק מה שצריך, היה מקצועי מאוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא צ. באר יעקב.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
התקנת שקעי חשמל וטיפול בלוח חשמל.
חוות דעת:
כל מה שצריך מבעל מקצוע. מקצוענות, בהירות, שירות מעולה ונחמדות. לאחר שיחת טלפון קצרה, יניב הגיע לבית על מנת לראות מה העבודה ולתת הצעת מחיר. בבדיקה הוא איתר מספר בעיות חשמל בקו אליו התכוונו לחבר את המזגנים ומיד הציע פתרונות אפשריים. יומיים מאוחר יותר, כמסוכם, הגיע לביצוע העבודה. הגיע בזמן עם חשמלאי נוסף, עבדו באופן מקצועי ורגוע ואפילו ניקו אחריהם. למזלנו, בזמן העבודה התגלה חוט חשמל חשוף בארון החשמל שיכול היה לגרום לשריפה בבית - תוקן על ידי יניב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר אלמוג, בת ים.
אשרור: 15/05/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יניב הגיע לבדוק את הדוד. הוא ראה שצריך להחליף מפסק אז הוא קפץ רגע לחנות לקנות את החלק וחזר להתקין. מבחינת זמנים, יחס ומקצועיות הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל גורדון, כפר חבד.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמלי ותיקוני חשמל.
חוות דעת:
יניב היה אדיב וזריז, הגיע באותו היום שהתקשרתי מיד בירר מה הבעיה ודאג לקנות את הצריך חילוף הגיע כעבור יומיים על הבוקר תיקן וסיים. אני מרוצה מהמקצועיות והזריזות. בזכותו היו לנו מים חמים לפני שבת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי מיירוביץ, רחובות.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר, החלפת קווי חשמל ועבודת חשמל נוספות.
חוות דעת:
יניב היה מעולה, פשוט פנטסטי. עשה עבודה טובה ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק