מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.70
מחיר 9.51
איכות 9.61
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל ארדיטי, בנימינה.
אשרור: 07/11/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אין לי שום דבר רע להגיד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דוד ויניק, גבעת נילי.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי 2 כוס סוס של חברת lg.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ,מקצועי וזמין, הוא הגיע בהתראה קצרה ופתר את הבעיה, בחור אדיב, שירותי והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ליפר, זכרון יעקב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים 1 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
סמיון היה מעולה ועשה עבודה טובה מאוד.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד פרל, זכרון יעקב.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל 1 כוח סוס, שכלל סידור נזילת גז ומילוי. הוא היה שירותי והיה אחלה ממש. אמין, עזר לנו ונתן שירות נוסף במשהו אחר ולא דרש ממני תוספת מחיר על זה. היה ממש טוב והייתי מרוצה.
חוות דעת:
הוא היה שירותי והיה אחלה ממש. אמין, עזר לנו ונתן שירות נוסף במשהו אחר ולא דרש ממני תוספת מחיר על זה. היה ממש טוב והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור טל, זכרון יעקב.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
סידור צינור ניקוז במזגן של חברת Fujitsu .
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, הבעיה לא היתה סבוכה, הוא איתר את התקלה והלך לדרכו.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמר גיימסון, בנימינה.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 24/07/2019
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענבל מם, גבעת עדה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
העברת מזגן בין דירות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור הררי, זכרון יעקב.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי שלא קירר ובדיקת מזגן מרעיש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. ממש טוב בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיים בוארון, זכרון יעקב.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים ומזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה עשר מכל הבחינות. הוא הגיע בזמן, קבענו מחיר מראש והוא עמד במחיר, היה צריך לעשות תוספות וקידוח והוא לא לקח על זה תוספת תשלום. כל מה שאמרתי לו הוא עשה, הוא נוח וגמיש, אם מעירים לו הוא לא מתנגד או מתלהם, יש לו סבלנות, הוא מחייך, נחמד ומתקתק עבודה. אין לי טענות אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לב, בנימינה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל ומילוי גז במזגן עילי ובמזגן תת רצפתי.
חוות דעת:
מצוין! הגיע בזמן, היה מקצועי מאד, תיקן לי תקלה נוספת על הדרך וגם המחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 220 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק