מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.59
מחיר 9.62
איכות 9.65
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רון ה. בנימינה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר י. זכרון יעקב.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדירן 1.5 כוח סוס כולל אספקה.
חוות דעת:
כל מה שסיכמנו הוא עשה אחד לאחד; הגיע בזמן, עשה את העבודה בצורה מקצועית, היה נחמד וענה על כל השאלות! בסופו של דבר אפילו הפעיל את האחריות. אני מאד מרוצה ממנו! הוא הצדיק את כל הביקורות עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוש ש. זכרון יעקב.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק של בחור, נעים ועשה עבודה טובה. הדבר היחיד הוא שהעבודה יצאה יקרה לפי דעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
צביקה בר-כוכבא, בנימינה.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן קיים, אספקה והתקנת מזגן עילי של חברת תדיראן 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
סמיון היה ממש עשר, הגיע בזמן בדיוק כמו שהבטיח, עשה עבודה מאוד יפה ולקח מחיר הוגן,
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס גרי, זכרון יעקב.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
החליף את הכרטיס במהירות וביעילות, אבל אחר כך המזגן הפסיק לקרר. לאחר כמה טלפונים הוא הגיע ותיקן את הבעיה ללא תוספת תשלום. מאז המזגן לא עובד בצורה תקינה. התקשרתי אליו מספר פעמים אבל הוא לא הגיע.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ירון קליר, זכרון יעקב.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה סך הכל. בחלק מהזמן אני הייתי צריך למצוא פתרון בשבילו כי הוא היה צריך לפרק את כל המזגן וזה לא היה יכול להתפרק עד הסוף אבל סך הכל עשה עבודה בסדר. הוא בחור הגון ונחמד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלי פיקר, זכרון יעקב.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון אופיר, זכרון יעקב.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
התקנה של 4 מזגנים 1 מיני מרכזי ו3 רגילים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
עבודה מקצועית, דיוק בזמנים, יחס מצוין. גילה הבנה לבקשות שלנו לשינויים, וגם המחיר היה סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן פאלדיק, בנימינה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל פוקס, גבעת עדה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי מחברת Elco.
חוות דעת:
סמיון היה מצוין. הגיע בזמן, הסביר על הכל והיה חמוד ונעים. יש לי רק מילים טובות להגיד, ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 326 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק