מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רז
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.83
מחיר 9.65
איכות 9.69
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 99 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יגאל בן-שחר, פתח תקווה.
משוב: 09/08/2019
חוות דעת:
מקצוען אמיתי, הגון ישר ונעים הליכות. ברצוני לחזור ולציין את רז פעם נוספת וזאת על התנהגות יוצאת דופן לטובה. בתום ביקרו הראשון סוכם שבמידה ותחזור התקלה יש להתקשר ואליו והוא יגיע במהירות האפשרית. אתמול, חשבה רעייתי שהתקלה חזרה! התקשרתי לרז וזה הודיע לי שהוא יוצא לקנות רצועה חדשה ומה מחירה ואמר שעבור העבודה אין צורך לשלם. כעבור כשעה הגיע עם רצועה וניגש לעבודה. הסתבר שזו הייתה קריאת שוא-והכל תקין. בסיום הבדיקה הודיע שאין צורך לשלם עבור הרצועה שלא הוחלפה, איחל לנו בריאות וכל טוב. נשארנו המומים והתפעלנו מהגינותו והתנהגותו המפותית (לא מקובל במקומתנו). רז מודל לחיקיו-מגיע לו שאפו ענק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי שקד, חולון.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע למדיח כלים חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה אכפתי, ענייני והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים גינדי, חולון.
משוב: 17/01/2020
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולמית לוגאשי, בת ים.
משוב: 15/01/2020
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ר. ראשון לציון.
אשרור: 15/01/2020
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה זמין עבורי, הגיע מהר ועשה את הכל במקצועיות רבה. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס בלוקון, רחובות.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה ואיתור תקלה במכונת כביסה.
חוות דעת:
רז היה מקצועי מאוד, אדיב, אמין, הוגן ואיתר את התקלה מיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן קפלן, רחובות.
אשרור: 14/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת בליני.
חוות דעת:
עבד בצורה רצינית, פתח את המדיח, גילה שזקוק לחלק ולא היה לו אז אמר שינסה להשיג אותו ויחזור אליי, מעשית התקשר ואמר שהיבואן שלו לא מוכר חלקים אז שאנסה לבד להשיג את החלק. הטענה שלי שמתקן מקצועי היה יכול לשאול ולבדוק לפני ולא סתם להגיע ולגבות ממני עלות ביקור.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
5
5
כללי
גירסאות
אסף זוננפלד, גדרה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
רז היה מאוד אדיב ונחמד, נתן לי עזרה בטלפון וכיוון אותי לבדוק מספר דברים. עשיתי מה שאמר לי וזה באמת פתר את הבעיה. הייתה לו נכונות לעזור ואת כל הידע הדרוש עבורי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מעוז, יבנה.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום עם סליל קרוע במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין, בחור נעים ותקשורתי, הגיע בזמן והמחיר זהה להצעת מחיר אחרת שקיבלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה ורמוט, חולון.
אשרור: 10/01/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של AEG.
חוות דעת:
רז היה ממש מעולה! המחיר היה נראה לי הוגן והוא עזר לי מאוד, פתר את התקלה והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 99 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק