מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רז
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.89
מחיר 9.56
איכות 9.89
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמי חזקיה, מודיעין.
משוב: 24/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מייבש כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
התקשרתי אל רז בגלל שהמייבש לא ציית לתכנית ההפעלה והפסיק לעבוד אחרי מספר דקות בכל פעם. הוא היה מקצועי, חביב ביותר, אדיב וישר, ביקש שאצלם את הפאנל של המייבש בזמן הפעולה, זיהה שאין תקלה כלל והסביר לי שהמייבש מפסיק לעבוד כי הוא לא מלא מספיק. לפני כן פניתי אל שני טכנאים אחרים שהציעו להגיע ולהחליף את כרטיס הפיקוד. כרגע הכל תקין וזה בזכותו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי גלטשטיין, מודיעין.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
האו היה נהדר, הגיע מהר והיה נחמד ויעיל, עשה את העבודה במהירות ולקח מחיר טוב והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית עזרא הירש, מודיעין.
אשרור: 23/07/2020
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שלא ניקזה כולל הוצאת גרב מהמשאבה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד חרוץ, הגיע אחרי זמן קצר עבד מצא את הבעיה והכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ברקת, מודיעין.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור.
חוות דעת:
בחור מדהים! תותח על! שירותי בצורה יוצאת דופן. דואג, מקפיד, מתקשר, מוודא ופשוט איכפתי. חמד של בחור! לאחר השוואה - המחיר הטוב ביותר ומעבר לזה נתן שירות מושלם ואיכותי. ממש כל הכבוד! מומלץ בחום רב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית ד. מודיעין.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של סימנס, שלא יצאו ממנו מים כולל ניקוי כל המערכת כולל המנוע.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! הגיע מהר מאוד באותו יום, סידר הכל לשביעות רצוני הרבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה סופר, מודיעין.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה במכונת כביסה אלקטרולוקס פתח עליון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה והוא בחור מקצועי. הגיע, ניגש הבין את הבעיה ותיקן אותה במהירות, אמר את המחיר מראש והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נסי גמליאלי, מודיעין.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה של כיריים קרמיות.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי ואמין, אבל העבודה התבצעה בצורה קצת פחות טובה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
10
יחס
10
3
כללי
גירסאות
רחל קינן, מכבים-רעות.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים מהשירות, הוא נתן שירות לשביעות רצוננו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לנה נוב, מודיעין.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה למכונת כביסה MIELE.
חוות דעת:
היה אחלה! רז איתר את הבעיה ואמר לי כמה יעלה התיקון. אני החלטתי לא לתקן ולקנות חדשה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן ר. כפר האורנים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת כיריים אינדוקציה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. יצא צדיק :) הוזמן לבדוק הודעת שגיאה בכיריים אינדוקציה. במקום לקחת ישר את הכיריים למעבדה, בדק את המתח שהגיע לכיריים וגילה ששם הבעיה ולא בכיריים. לכן לא היה צורך לשלוח את הכיריים לבדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 181 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק