מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רז
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.81
מחיר 9.54
איכות 9.69
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה סופר, מודיעין.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה במכונת כביסה אלקטרולוקס פתח עליון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה והוא בחור מקצועי. הגיע, ניגש הבין את הבעיה ותיקן אותה במהירות, אמר את המחיר מראש והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נסי גמליאלי, מודיעין.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה של כיריים קרמיות.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי ואמין, אבל העבודה התבצעה בצורה קצת פחות טובה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
10
יחס
10
3
כללי
גירסאות
רחל קינן, מכבים-רעות.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים מהשירות, הוא נתן שירות לשביעות רצוננו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לנה נוב, מודיעין.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה למכונת כביסה MIELE.
חוות דעת:
היה אחלה! רז איתר את הבעיה ואמר לי כמה יעלה התיקון. אני החלטתי לא לתקן ולקנות חדשה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן ר. כפר האורנים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת כיריים אינדוקציה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. יצא צדיק :) הוזמן לבדוק הודעת שגיאה בכיריים אינדוקציה. במקום לקחת ישר את הכיריים למעבדה, בדק את המתח שהגיע לכיריים וגילה ששם הבעיה ולא בכיריים. לכן לא היה צורך לשלוח את הכיריים לבדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שחר, לפיד.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במשאבת מים במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! הוא מאוד אחראי, תיקן בהמשכים, עשה מאמץ למצוא חלק במחיר טוב, היה נעים, מנומס ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוריה כהן-שטראוס, חשמונאים.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב במכונת כביסה של בוש.
חוות דעת:
מאוד מרוצים! הוא אדם אמין, מאיר פנים ויש לו תקשורת טובה עם הלקוח. כיף להיעזר בו גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. הוא ממש היה בסדר, גם נתן אופציה לא להחליף בהתחלה את החלק ולראות אם זה מחזיק מעמד 24 שעות, מצד אחד אכפת לו מהכסף של הלקוח ומצד שני מהחוות דעת המקצועי. נתן טיפים איך לשמור על זה להבא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה גואל, מודיעין.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח שכלל פתיחת סתימה בצינור המים.
חוות דעת:
רז אדם חביב ונעים הליכות. שוחחנו טלפונית, קיבל את תיאור התקלה, שאל שאלות ענייניות. הגיע ואיתר באופן מיידי את הבעיה במדיח. בדק את החיבורים וגילה סתימה בצינור המוביל מים למדיח. ניקז את המים מהצינור, חיבר שוב והכל חזר לפעילות תקינה. כמו כן ונתן לי ריענון בהוראות הפעלה. ממליצה עליו בחום על היותו מיקצועי, אדיב, מסור ואמין לכל אדם הנתקל בבעיה כל שהיא במדיחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון נורדהיימר, מודיעין.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דלת של מכונת כביסה ספקטרה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני אלמוג, מודיעין.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
מצוין! הוא היה מאוד אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 117 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק