מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.45
מחיר 9.45
איכות 9.36
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניסים אייש, כפר סבא.
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
שיפוץ לפרויקט משרדים וקופות חולים שכלל עבודות כבס, עבודות אינסטלציה, עבודות חשמל וצביעה.
חוות דעת:
הוא מקצועי, נעים הליכות והלוואי והיו עוד כמוהו. אני מאד מרוצה מהעבודה איתו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יורם קולטאי, ראשון לציון.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל ריצוף גינה בגודל 25 מ"ר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא עמד בזמנים היה נחמד ומקצועי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דוד אייש, תל אביב.
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
שיפוץ בניין משרדים הכולל בנייה, ריצוף, צבע ועבודות חשמל ואינסטלציה.
חוות דעת:
אני ממליץ על ניר בחום. עשיתי איתו כבר כמה וכמה פרויקטים והוא מאוד מקצועי ועומד בלוחות זמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עידן אייש, נס ציונה.
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
שיפוץ משרד כולל גבס וצבע.
חוות דעת:
בסדר גמור, הם הגיעו בזמן ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני רפאלוב, חולון.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
שיפוץ של חנות שכלל שבירה ובנייה של קירות, צבע, עבודות אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
הוא ממש טוב ומקצועי. הוא בנה לי את כל החנות מא - ת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם אייש , רמת השרון.
משוב: 25/04/2018
תיאור השירות:
שיפוץ מבנה ציבורי שכלל עבודות חשמל, אינסטלציה וצבע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי ואדיב. הוא נתן שירות טוב ויש לו יחסי אנוש מצוינים. יש לי רק דברים טובים להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל אייש, חולון.
משוב: 22/10/2018
תיאור השירות:
שיפוץ לפרויקט בתים ומשרדים שכלל עבודות חשמל, אינסטלציה, ריצוף וצבע.
חוות דעת:
הוא מצוין, הוא סבבה, מקצועי, נחמד ואדיב. אני עובד איתו באופן קבוע ואני מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור בר, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
בניית ביתן אשפה עבור בית פרטי.
חוות דעת:
ניר היה בסדר גמור, סיים את העבודה לשביעות רצוני, בחור תקשורתי, חביב, נתן שירות וביצע את העבודה בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר מרשל, פתח תקווה.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
בניה כבדה ועבודת גבס למשרדים ובתים כולל עבודות אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
הוא בחור חרוץ מאוד, זורם וגמיש, מאוד מקצועי. עושה עבודה טובה ויפה. מבחינת זמנים מה שקבענו זה מה שהיה. אני ממשיך לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל גורדון, לוד.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
בניית תיקרות ומחיצות גבס בשדה התעופה.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה! הוא מאוד מדויק ואני מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון רטיבות בקיר.
חוות דעת:
הם מאוד נחמדים ואדיבים, העבודה לא היתה טובה כי הטיח והכל התפוצץ וביקשתי שיחזור, הגיע עם עוד עובד שלו, סיימו את השיפוץ ועכשיו זה לא נראה כמו שהיה לפני כמה שבועות. אני מצפה שאם עושים עבודה שיהיה כמו שצריך, ואם יעלה יותר כסף אז בסדר. לא התרשמתי ברמה המקצועית.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק