מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוגב
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.94
מחיר 9.89
איכות 9.96
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלי סדצקי, נתניה.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בעזרת מצלמה תרמית והחלפת צנרת באורך 4 מטר בערך כולל ריצוף.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, היה שם בעיה לאתר את התקלה, לקח לו מעט זמן למצוא אותה אבל בסוף הצליח על ידי שימוש במצלמה תרמית שהעלה בסופו של דבר את העלות של התיקון. הם עבדו נקי ובאופן כללי היחס שלהם לסביבה היה מצוין, הבעיה נפתרה בצורה טובה ומבחינה מקצועית הם היו מצוינים. שתי הערות נוספות זה שהם לא השאירו סימוכים לזה שנעזרו במצלמה תרמית אז אין לי דרך לדעת באמת והמחיר היה בסדר, לא מדהים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארתיום מדובר, נתניה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מסיפון.
חוות דעת:
יוגב היה טוב מאוד, בדיוק כמו בהמלצות! השירות שלו טוב והמחיר הוגן. אפשר לסמוך עליו, ללא ספק אשתמש בו בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ואנה חטב, נתניה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה הוגן, הוא לקח מחיר סביר והיה אדיב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנחס חגג, נתניה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
יוגב עשה עבודה מצוינת! היה נחמד ומקצועי, הרבה זמן לא קיבלתי כזה שירות. היה שווה כל שקל! ממליץ :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סבינה ק. נתניה.
משוב: 10/09/2019
חוות דעת:
היה מאוד טוב! יוגב עם השותף שלו הגיעו בזמן שקבענו ובגלל סיבוך עם הארון עצמו (התברר שלא היה בו פתח לסיפון) עבדו כמה שעות עד שפתרו את הבעיה. נעשתה עבודה טובה ונקיה. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל אזואלוס, נתניה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה אדיב ברמות, הסביר לנו כל מה שעשה, ממש נחמד, הגיע בזמן, לא התמהמה, וגם המחיר היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן עמרם, נתניה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סיפון בכיור מטבח.
חוות דעת:
יוגב היה חבל על הזמן! ממש אדיב, נחמד, שיתף פעולה, חביב וענה יפה לשאלות, מקצועי, הגיע בזמן ואפילו 5 לפני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ז. נתניה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת מתחת לריצוף.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה גדולה והיה בסדר גמור. כל מה שהעלינו בפניו, הוא תיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה פאשה, נתניה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ראש למקלחת.
חוות דעת:
הוא חומד של בחור, שירותי ואדיב. מאוד נחמד, הכל 10. אין לי מילה אחת רעה להגיד וכמובן אחלה בחור, מותק ממש. המחיר שלו שווה לכל כיס, הוא ימשיך להיות אצלי בבית לכל צרה שלא תהיה ואני גם אמליץ עליו לחברות. פתר לי את הבעיה, אנחנו מרוצים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב סוויד, נתניה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת מים.
חוות דעת:
הוא היה עשר! מצוין מהתחלה עד הסוף. ניקה אחריו והמחיר היה זול סה"כ אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק