מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוגב
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.83
מחיר 9.91
איכות 9.92
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל חדד, נתניה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח.
חוות דעת:
יוגב היה מצוין! הוא אדם טוב עם שירות אדיב. הוא הסביר לי את מה שעשה ואחרי שסיים נשאר לבדוק שאין רטיבויות. הוא עבד בצורה נקייה ומסודרת, הסכום שביקש היה הוגן בעיני ואני ממש ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אינסטלטורים נוספים באזור נתניה והסביבה

אפרים דוידוב, נתניה.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז ניל במטבח.
חוות דעת:
העבודה הייתה מעולה. הוא בא בזמן, עבד כמו שצריך, נתן שירות ויחס טוב. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה קליינפלד, נתניה.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז מקלחת.
חוות דעת:
יוגב בחור נחמד, נעים, ממש אחלה. הוא ראה את הבעיה, נתן הצעת מחיר, חזר במהירות והשאיר נקי. שירות מצוין, על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטולי יסמעילוב, נתניה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
שירות חבל על הזמן, הכל מעולה אני מבסוט ממנו. נתתי את המספר שלו לכל החברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון כהן, נתניה.
משוב: 02/02/2019
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל שבירות קירות, צבע, בלטות ועבודות אינסטלציה.
חוות דעת:
הוא עשה אצלי שיפוץ גדול ועשה עבודה ממש טובה, חבל על הזמן. באמת עובד בצורה מעולה, תמיד זמין לכל שאלה ונותן מחירים נוחים. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה שטיינמץ, נתניה.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת והתקנת אסלה.
חוות דעת:
חבל על הזמן! הוא אינסטלטור מצוין, מאוד יסודי, נותן הרגשה טובה, עומד בזמנים ונותן מחירים זולים. אני ממש מרוצה, באמת רואים שיש לו ידע. הוא גם התקשר לבדוק שהכל בסדר לאחר מכן, באמת מעל ומעבר. הייתי ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם בן חמו, נתניה.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. הוא עשה אחלה עבודה, הגיע בזמינות מהירה, תקתק עבודה ואפילו עזר לי במשהו אחר שהייתי צריך. באמת בן אדם עשר, אין מה להגיד הייתי ממליץ עליו בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדו הוכמן, חולון.
משוב: 23/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה לרנר, כפר יונה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
חיבור צנרת של כיור ומדיח כלים.
חוות דעת:
עשו עבודה טובה, התייחסו ברצינות לעבודה. לקראת סוף העבודה אמרו שכדי לבצע עוד חלק בעבודה יהיה צריך לקדוח בכיור וזו לא עבודה שהם עושים אז אמרו שידברו עם מישהו שהם מכירים שיוכל לעזור לי עם זה. הערכתי את זה שלא עשו משהו שהם לא מבינים בו, היו ישרים אך מאז לא חזרו אלי, יותר משבועיים אחרי. חשוב להגיד שאת מה שהם כן עשו, עשו בצורה טובה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורלי גור, הוד השרון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת ניקוז לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עבד יפה מאוד ולדעתי המחיר היה מאוד סביר. הוא לא השאיר בלגן לאחר שסיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

אינסטלטורים נוספים באזור נתניה והסביבה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק