מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יגאל
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.86
מחיר 9.21
איכות 9.65
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טליה ב. פתח תקווה.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
יגאל תיקן את דלת המקרר שלא נסגרה במהירות ובמקצועיות. הוא הגיע תוך זמן קצר ולפני כניסת החג כשהמקרר מלא והעניין דחוף. אנחנו מאוד מרוצים.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! אם נזדקק בעתיד לבעל מקצוע בנושא מכשירי חשמל נפנה אליו שוב
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

ואדים בלמן, פתח תקווה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר סמסונג, נזילה כתוצאה מהקפאת יתר של המנוע.
חוות דעת:
מצויין, באמת הכי טוב שיש, עבודה מצוינת, עשה את כל התיקון דרך מצלמת ווידאו ללא תשלום, בן אדם מדהים!!!!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני פרמוט, פתח תקווה.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על מקפיא.
חוות דעת:
המקפיא הפסיק לעבוד, התקשרתי אל יגאל והוא ביקש ממני לשלוח לו תמונות ושהוא יחזור אליי ובאמת חזר אליי, הסביר לי מה צריך לעשות והבעיה נפתרה הוא היה ממש חמוד ולמרות שזה היה עניין של כמה שניות עדיין בדק וחזר אליי!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה מרי, פתח תקווה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר חברת אמקור.
חוות דעת:
יגאל נשמע מאוד מקצועי ותיקן את הבעיה שאחרים לא הצליחו, הסביר על הדברים והיה תקשורתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב נעמן, פתח תקווה.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במדיח.
חוות דעת:
יגאל סידר את המדיח כך שהמדיח עבד יומיים, הוא אמר שהחליף חלק, ולמרות שאישתי לא ראתה את החלק והוא גם לא הראה לנו אותו, הוא גבה עליו מחיר. לאחר יומיים המדיח שוב התקלקל וכשקראתי לו בפעם השנייה הוא אמר שהכרטיס נשרף. לבסוף שילמתי על כלום ומאוד התאכזבתי.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
10
יחס
10
4
כללי
גירסאות
עדנה פרידמן, גבעת שמואל.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה שקיצר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארטור ק. פתח תקווה.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
יגאל היה זמין, אדיב, לקח מחיר הוגן והכל טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מירב צור, פתח תקווה.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר LG, כלל החלפת מפסק הדלת.
חוות דעת:
הייתה לנו תקלה במקרר, החברה שלחה כל מיני טכנאים שלא הצליחו לסדר. פניתי ליגאל ב17:00 אחרי הצהריים, ותוך 40 דק' הוא כבר היה אצלי. בדק, אישר תקלה שטכנאי אחר איבחן ועלה על תקלה נוספת. הוא הביא ישר את החלק שצריך להחליף ותיקן במהירות (ב18:30 כבר היה בחוץ), המקרר עכשיו עובד כמו שצריך. הוא היה נחמד, סימפטי ומקצועי. שמחתי להיתקל במענה כזה טוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונית קרול, פתח תקווה.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
החלפת חיישן של מקרר.
חוות דעת:
אחלה, כל הכבוד לו! נחמד, הגיע מהר, נתן תחושת אמינות ובסך הכל הייתה חווייה חיובית מאד חבל על הזמן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל אושרוב, פתח תקווה.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית במכונת כביסה ובדיקת תקינות המדיח.
חוות דעת:
הוא היה איש נחמד הזמינות מעולה, נתן שירות טוב והמחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 503 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק