מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.89
מחיר 9.72
איכות 9.81
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיקי זיו, תל אביב.
משוב: 05/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה
חוות דעת:
שחר נתן שירות מצוין ומחיר הוגן. אני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אדרוקי, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ג. תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון והתקנת ברז
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! אדיב, מקצועי, מחיר סביר וחיוך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שדה, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה, בחור מקצוען ועשה עבודה כמו שצריך, הייתי מרוצה וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל ששון, תל אביב.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
שחר נקרא לטפל ברטיבות שהתגלתה בדירתי ובדירה שמתחתי.בדיקתו העלתה שמקור הדליפה אינו מצנרת אלא חלחול מים באמבטיה דרך מרצפות החיפוי. למרות שהתקלה לא חייבה התערבותו ,שחר טרח להסביר כיצד צריך לתקן ולבקשתי אף עזר לחפש אדם שיוכל לתקן את המילוי בין המרצפות. ראוי לציין ששחר לא ביקש תשלום עבור הביקור והזמן שהקדיש לנו.אדם מקסים .מקצועי ונעים הליכות. שמחתי(פעם נוספת) לגלות שהמלצתם על אדם ראוי.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ש. תל אביב.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ליד השעון מים.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הגיע בזמן והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טל צאיג, תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל וברז רגיל בכיור מטבח.
חוות דעת:
שירות מעולה, היחס היה ממש טוב, ליווה אותנו והראה מה הוא עושה בכל רגע, ממש אמין, מאוד נחמד ושירותי טירוף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר לבב, תל אביב.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שרותי ונחמד, הגיע בזמן, והמחיר הוגן לדעתי, עשה את הבדיקה השגרתית, איתר נזילה במקלחת בלי מכשרים לבקשתי ואמר את דעתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברברה אפשטיין, תל אביב.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור של כיור מטבח.
חוות דעת:
שחר היה מאד נחמד, הגיע למחרת בזמן שקבענו והיה ממש בסדר. אבל אחרי שפתח את הסתימה הצינור טיפטף ולקח לו יום שלם לחזור לתקן את זה. אני חייבת להוסיף שהוא כמובן לא גבה תשלום על כך ולמרות זאת הייתי פונה אליו שוב. הוא היה אדיב והתנצל על הבעיה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי זייפרט, תל אביב.
אשרור: 06/05/2020
משוב: 13/01/2020
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 534 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק