מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.95
מחיר 9.76
איכות 9.84
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל ויבורסקי, רמת גן.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא עשה אחלה עבודה ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טלי בלחש, גבעתיים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ואיש נחמד סה"כ.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אהוד כ. גבעתיים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון במקלחון ותיקון נזילה מכיור.
חוות דעת:
מומלץ בחום! הגון, הוגן, אדיב ומדויק. הוא לקח מחיר מאוד סביר! ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד גרבט, רמת גן.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות! שחר הגיע בהתראה קצרה לדירה חדשה שהניאגרה הסמויה בה נזלה וגם משום מה הפסיקה לעבוד. הוא הגיע ותיקן במקצועיות במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון פ. גבעתיים.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה וישנבסקי, גבעתיים.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה ופתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא נתן פירוט מדויק של הבעיה, קנה את הניאגרה, התקין אותה ותיקן את הסתימה בכיור. למחרת חשבנו שהסתימה חזרה, הוא הגיע ללא עלות נוספת והסביר לנו שהבעיה היא בפקק ששמנו בכיור. אדם נחמד שנותן אחריות על העבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז אגמון, גבעתיים.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת ותיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
שחר היה מעולה, עשה עבודה טובה מאוד ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אוחנה, רמת גן.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע מהר, היה נחמד ועשה את העבודה כמו שצריך. באמת בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון קורן, גבעתיים.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות בתקרת מקלחת.
חוות דעת:
שחר היה מקצוען מושלם מההתחלה עד הסוף - בשיחה המקדימה כבר ניסה להבין מה הבעיה, קבע איתי שעה מדויקת והגיע בזמן. בדק מכל הכיוונים והסביר תוך כדי מה הוא עושה, מה האופציות האפשריות, על מה ממליץ ועל מה אפשר לוותר בשלב זה מטעמי חיסכון, מה באחריותי ומה באחריות השכנים וכו'. והכל בצורה נעימה וסבלנית. בקיצור - מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר ליברוס, גבעתיים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע אפילו יותר מוקדם ממה שקבענו, העבודה שלו הייתה עשר דקות, הוא היה מאוד נחמד ולקח סכום סביר .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 244 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק