מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.93
מחיר 9.80
איכות 9.77
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילנה שפירא, רמת גן.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עשה עבודה טובה במחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יורם שוחט, רמת גן.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות! זאת הייתה סתימה עקשנית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס זימין, רמת גן.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה. מגיע לו את הציון הכי גבוה ורק המלצות חמות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה פיש, בני ברק.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור בשירותים.
חוות דעת:
הוא מאוד הגון והמחירים שלו סבירים. הוא היה כמה פעמים אבל לא הצליח לפתור את הבעיה לגמרי.
3
כללי
גירסאות
עידן שניאור, גבעתיים.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! הוא היה מקצוען והמחיר מצוין. הוא תמיד היה זמין בטלפונים ובווצאפ והוא עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד מויסייב, גבעתיים.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
שחר היה סבבה, הגיע יום למחרת, הסביר לי מראש את האפשרויות, הלחצנים בניאגרה סמויה לא עבדו, הוא עשה טיפול מינורי ללא החלפת חלקים והעבודה הייתה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נפתלי לנדסברג, רמת גן.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא מראש אמר לי מה לדעתו יכול להיות הפתרון הפשוט, בניגוד לאינסטלטורים אחרים שיצא לי לדבר איתם שטענו שצריך יהיה לבצע תיקון יקר מאד. ואכן כשהוא הגיע הוא פתר את הבעיה ווהוכיח אחריות כשבא פעם נוספת בשביל לסיים סופית עם הבעיה ומאז הכל מתוקתק. הוא תותח אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן שישון, רמת גן.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו גרנדה, רמת גן.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז אינטפוץ באמבטיה ותיקון רובה אמבטיה.
חוות דעת:
היה מליון אחוז! בשיחת טלפון אחת קצרה, שחר הגיע ותיקן את הבעיה באדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור חייסון, רמת גן.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור, החלפת ברז תיקון נזילות בדירה.
חוות דעת:
שחר תותח על, עשה ממש מעבר לעבודה, הלך ורכש עבורי גם ברז מתאים שהיה צריך להחליף. אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 301 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק