מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.94
מחיר 9.79
איכות 9.82
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ארז כהן, רמת גן.
אשרור: 06/09/2020
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז, איטום כיור ומקלחון.
חוות דעת:
אלוף! הגיע בזמן ותקתק את העבודה כמו מקצוען אמיתי עם עיניים עצומות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי חסאן, רמת גן.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
הארכת צינור בבור ביוב והתקנת שסתום אל חוזר בצינור מים ראשי.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע בזמן, מהיום להיום, נתן שירות טוב וזה סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלונה בלנד, רמת גן.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היחס האישי היה מדהים, עמד בזמנים אבל לא היה יסודי לדעתי, לא בדק בכל היציאות אם הכל בסדר והמחיר יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוגב ש. בני ברק.
אשרור: 26/08/2020
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
תיקן ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה מצויין! היה מקצוען ומעולה, הסביר הכל וגבה מחירי עלות של החלקים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי שוורץ, גבעתיים.
משוב: 25/08/2020
תיאור השירות:
החלפת פילטר בברז מים ראשי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור וזמין באותו יום, הגיע מהר, נחמד, תיקן את הבעיה והסביר, למחרת הייתה דליפה והיה צריך לחזור עוד פעם, חזר תוך שניה וסידר את זה, המחיר סביר לדעתי ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי כהן, רמת גן.
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשעון מים של דירה וייעץ לגבי נזילה מאסלה.
חוות דעת:
אין לנו תלונות! הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, היה לנו נזילה באסלה הוא איתר שזה סדק פנימי באסלה וייעץ לחזור לחנות להחליף ואמר שאחרי הוא יבוא להתקין אותה .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרת סלטון, רמת גן.
אשרור: 14/08/2020
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור המטבח.
חוות דעת:
מושלם. שחר הגיע תוך התראה של שעה בשעת בוקר מוקדמת. הוא היה מקצועי, סובלני, אדיב, מהיר ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר באווירה מאד נעימה. המחיר של שחר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונה בצלאל, רמת גן.
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון הצפה באמבטיה.
חוות דעת:
היה אלוף! פתר לנו את הבעיה טלפונית.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום הס, רמת גן.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מדיח של חברת בוש וחוות דעת על בעיית עובש ונזילות בקיר.
חוות דעת:
בחור סופר נחמד, גבה מחיר הגון והגיע בשעה שאמר, אני ממש מבסוט עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי אליאסי, גבעתיים.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
התקנת כיור וברז.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא מקצועי, עמד בזמנים, בחור מאוד נחמד ומקצועי, עשה עבודה טובה ויפה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 640 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק