מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.95
מחיר 9.66
איכות 9.75
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור טונדובסקי, פתח תקווה.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
איתור של נזילה בתוך הקיר וטיפול בה. כולל סיוד וסגירה של הקיר בסוף הטיפול.
חוות דעת:
שחר עשה עבודה מדהימה! הוא מקצועי מאוד בחור אמין וישר. הגיע כמה פעמים כי העבודה בוצעה בשלבים. טיפל בהכל בצורה יסודית, הסביר לנו הכל במהלך העבודה, הוא בחור חברותי ונעים גבה מחיר הגון ואני ממליץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ורדית צרפתי, גבעת שמואל.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
איטום נזילה מהשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל נחשון, גבעת שמואל.
אשרור: 12/07/2019
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו לגבי נזילה בדירה שאני משכירה, נתתי לו את המספר של הדיירת כדי שיתאם איתה מועד לתיקון. כעבור פחות משעתיים(!) הוא התקשר אלי ואמר לי שהוא סיים לתקן את הנזילה. הוא הסביר לי מה הוא עשה ואמר שהוא נותן לי אחריות לשנה על התיקון. נדהמתי מהמהירות והייתי מאוד מרוצה מהמחיר ההוגן (כמעט מחיר של ביקור). גם יחסי אנוש טובים מאוד, הוא זמין, עונה להודעות, שואל שאלות רלוונטיות ומסביר על התקלה והתיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינור פררה, גבעת שמואל.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
חיבור ברז למכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, למעשה זה לא היה תיקון גדול הוא הגיע וחיזק את החיבור של הברז לצינור של המכונת כביסה. הוא אמר בטלפון שזה כנראה הבעיה ושאני יכולה בעצמי לעשות את זה וחבל שהוא יגיע ויקח על זה כסף אבל התעקשתי שיגיע, הוא לקח מחיר סמלי מאוד והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי וייס, פתח תקווה.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
הרכבת טוש (מוט פינוק) במקלחת.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה מאוד, היה נחמד, אדיב ומקצועי. עשה עבודה טובה, לקח מחיר נוח למדי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון זיו, גבעת שמואל.
אשרור: 04/07/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סך הכך היה מעולה! הוא מאוד תקשורתי וחברותי, מקצוען, בא בזמן ועשה את העבודה מאוד יפה והכל בסדר. הוא באמת היה סבלני, עשה מה שרציתי והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי לוי, פתח תקווה.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
אספקה והחלפת שני ברזים ותיקון שתי ניאגרות.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא טיפל בבעיה מהר מאוד, הגיע בזמן, היה קל לעבוד איתו ולא הייתה שום בעיה איתו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדר בכר, פתח תקווה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
שירות עשר, מעולה. הוא עמד בזמנים, נחמד ואדיב. הגיע וזיהה את התקלה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה פרטוק, גבעת שמואל.
משוב: 16/06/2019
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב מלכה, פתח תקווה.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת שלושה ברזים בצנרת כניסה לבניין.
חוות דעת:
שחר שלח את העובד שלו שהיה בסדר גמור, מצוין, מחיר טוב לדעתי, עבד זריז וביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 179 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק