מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.90
מחיר 9.78
איכות 9.76
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פז בר-ים, פתח תקווה.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
ביקור בנוגע לפתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא לא כל כך הצליח לפתור את התקלה משום שלבעיה זאת יש צורך במכשור יותר מתקדם. הוא היה ממש אחלה מבחינת הכל ולא רצה לקחת תשלום על הביקור.
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
כרמית לוי, פתח תקווה.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה של שירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי והגיע בזמן, המחיר היה גם טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל לוי, גבעת שמואל.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שדלף מחוץ לבית, החלפת ברז במטבח, החלפת ברזים קטנים מתחת לכיור עבור מים קרים, חמים ומדיח. החלפת פילטר במקרר.
חוות דעת:
שירות הכי טוב שיש. צלצלנו אליו והוא הגיע תוך עשרים דקות, לא עזב עד שתיקן הכל. הוא הלך איתי לחנות לקנות את החלקים ואז כל פעם שהיה צריך הוא חזר לחנות והביא מה שצריך, לא ייאמן. הוא אמר לי מראש את המחירים ולא הוסיף שקל נוסף. אני ממליץ עליו בחום, לכל מי שצריך! באמת, זה לא יאומן שירות כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר מזרחי, פתח תקווה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה והחלפת ברז למדיח.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי לופו, פתח תקווה.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ראש מקלחון, החלפת כפתורי המקלחת והחלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! שחר הגיע בזמן, בדק מה צריך לעשות, היה הוגן בהצעת המחיר לתיקון ולחלפים (שאותם הלך לקנות).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי גרוס, גבעת שמואל.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין. היה אדיב ונחמד. הגיע מהר, הסביר מה עושה בכל שלב ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני ב. פתח תקווה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מולי כץ, פתח תקווה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
איבחון תקלות צנרת בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן שקבענו ובדק כל מה שביקשתי. אמר שיזכה אותי על הסכום שגבה בפעם הזו אם נצטרך להחליף משהו או לתקן בפעם אחרת. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי אלמליח, פתח תקווה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, פתר את הבעיה מהר וגבה מחיר הוגן. סך הכל מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים מלמד, פתח תקווה.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 308 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק