מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.89
מחיר 9.71
איכות 9.81
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יצחק דרשן, פתח תקווה.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, בן אדם חבל על הזמן, בחור נעים הליכות, מקצועי, הגיע ועשה את העבודה בצורה יפה, נעימה, נחמדה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן קופייקין, פתח תקווה.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
החלפת ניפל באסלה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, עוד מהשיחה טלפון ביקש שאשלח לו תמונה לוודא שבאמת יש בעיה ולראות מה היא. עבד בצורה מהירה ויסודית, היה מאוד נחמד ונתן אחריות לשנה. לאחר מכן ראיתי שיש קצת נזילה והוא הגיע לתקן ללא תשלום כחלק מהאחריות. היום הכל על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ס. גבעת שמואל.
אשרור: 05/07/2020
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
הדבקת כיור במטבח.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הגיע בזמן, עשה עבודה נקיה, היה נעים בהתיחסותו לשאלותיי. ממליצה על שחר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון קידר, פתח תקווה.
משוב: 28/06/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלברט מ. פתח תקווה.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז של שעון מים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה זמין, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך ומבחינת מחיר היה הוגן. שילמתי בביט - מבחינתי זה מצויין - לא להתעסק עם מזומן ו/או צ'קים. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת שטרן, פתח תקווה.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הכל עשר מכל הבחינות! הוא היה מקצועי, אמין, זמין וגם המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב נ. פתח תקווה.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור פגום והתקנת מסנן אבנית לדוד.
חוות דעת:
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה! מקצוען. עשה את העבודה בצורה מושלמת. הגיע בזמן שקבענו, הסביר והראה הכל. אדיב מאד. גבה מחיר הגון ביותר. מומלץ מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן פיורסקי, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב ריינהורן, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת חיצונית לבניין.
חוות דעת:
הוא מקצועי ועשה עבודה טובה, היה ממש בסדר. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קיינר אופק, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מאחורי האסלה.
חוות דעת:
מקסים מקסים. הייתה לי בעיה בצינור מאחורי האסלה. בשיחת טלפון כבר תיאמנו שהוא יגיע למחרת. תוך 10 דקות מתחילת העבודה הוא כבר היה מחוץ לבית כשהאסלה פועלת נהדר. נתן אחריות של שנה על העבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 577 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק