מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.89
מחיר 9.43
איכות 9.71
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי לב, פתח תקווה.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 20/03/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לירן מאיר, פתח תקווה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
בסדר גמור, מאד מקצועי, נחמד ועשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל נחשון, גבעת שמואל.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו לגבי נזילה בדירה שאני משכירה, נתתי לו את המספר של הדיירת כדי שיתאם איתה מועד לתיקון. כעבור פחות משעתיים(!) הוא התקשר אלי ואמר לי שהוא סיים לתקן את הנזילה. הוא הסביר לי מה הוא עשה ואמר שהוא נותן לי אחריות לשנה על התיקון. נדהמתי מהמהירות והייתי מאוד מרוצה מהמחיר ההוגן (כמעט מחיר של ביקור). גם יחסי אנוש טובים מאוד, הוא זמין, עונה להודעות, שואל שאלות רלוונטיות ומסביר על התקלה והתיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ק. פתח תקווה.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור ותיקון נזילה בברז מטבח.
חוות דעת:
שחר הגיע בזמן, עבד ביעילות וכמובן תיקן את התקלה וזה מה שהכי חשוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ג. גבעת שמואל.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ניקוז.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא בא לבדוק בעיה בשירותים אך לא היה ריח כשהוא הגיע אז הוא רק תיקן לנו את הניקוז.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון זיו, גבעת שמואל.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סך הכך היה מעולה! הוא מאוד תקשורתי וחברותי, מקצוען, בא בזמן ועשה את העבודה מאוד יפה והכל בסדר. הוא באמת היה סבלני, עשה מה שרציתי והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב מלכה, פתח תקווה.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת שלושה ברזים בצנרת כניסה לבניין.
חוות דעת:
שחר שלח את העובד שלו שהיה בסדר גמור, מצוין, מחיר טוב לדעתי, עבד זריז וביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם רוזנברג, פתח תקווה.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בצינור מים בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון הוניגסברג, פתח תקווה.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת ניקוז צנרת במרפסת.
חוות דעת:
היה מעולה מבחינת הכל, זמינות מהירה, מחיר טוב. ממש שירות מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוזלין טויזר, פתח תקווה.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור.
חוות דעת:
אדיב מאד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 131 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק