מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.93
מחיר 9.75
איכות 9.77
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומרי אלמליח, פתח תקווה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, פתר את הבעיה מהר וגבה מחיר הוגן. סך הכל מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חיים מלמד, פתח תקווה.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי האולזמן, פתח תקווה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע בזמן ומהר, היה מאוד שירותי ונחמד ולקח מחיר בסדר לדעתי.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל ג. פתח תקווה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור נזילה והחלפת מושב אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ,פתר בעיה לא צפויה וברב תושיה לקח רק עבור ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד כהן, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור קן מים ראשי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות. מאד מקצועי, זיהה מיד היכן נמצאת הסתימה. למרות שההצפה היתה בשירותים בדירה שלי הוא הבין מיד שמדובר בצינור קו מים ראשי של הבנין כולו. מחיר הוגן בהחלט, יחס אדיב, הגיב במהירות שיא של פחות משעה. לא יכולתי לתאר לעצמי שירות יותר מושלם. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ק. גבעת שמואל.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח וצינור שנקרע.
חוות דעת:
שחר מדהים. קודם כל, הבין את הדחיפות של הבעיה והגיע תוך חצי שעה. עשה עבודה מקצועית, מהירה ובמחיר טוב. רואים שאכפת לו מהלקוח, כשהבנו שעדיף להחליף ברז, הוא לא הסתפק בברז שהציעו לי בטמבוריה המקומית במחיר יקר ולקח אותי לשלושה מקומות נוספים כדי לעזור לי למצוא את הברז האיכותי בחצי מהמחיר. עשה הכל באווירה טובה, רק מחכה שלמישהו יתפוצץ איזה צינור כדי שאוכל להמליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חופית אור, גבעת שמואל.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה.
חוות דעת:
שחר הגיע בהתראה ממש קצרה, ניגש מיד לעניינים, מצא את הבעיה במהירות ולקח סכום סביר בהחלט. לאחר שסיים אמר שהוא זמין אם הבעיה תחזור ושאני אצור איתו קשר. בכללי היה ממש בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני לרנר, פתח תקווה.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מצינור עקב רטיבות בקיר.
חוות דעת:
השירות היה ממש אחלה, שחר היה אמין ועלות הבדיקה הייתה סבירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי לופו, פתח תקווה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ראש מקלחון, החלפת כפתורי המקלחת והחלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! שחר הגיע בזמן, בדק מה צריך לעשות, היה הוגן בהצעת המחיר לתיקון ולחלפים (שאותם הלך לקנות).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ו. פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים וניקוי קופסת ביקורת באמבטיה.
חוות דעת:
היה תענוג! נחמד לאללה, הגיע מהר ופתר צ'יק צ'ק את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 284 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק