מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.89
מחיר 9.65
איכות 9.64
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שבי אשר, בת ים.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היתה נזילה באסלה והוא סידר את זה. היה מאוד אדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לב פישנגן, חולון.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים והגברת לחץ מים באמבטיה ובמטבח.
חוות דעת:
הוא בחור אמין מאוד, שלח לי תמונות של הברזים עם המחיר. הוא הגיע עוד לפני הזמן שקבענו והיינו מרוצים. הוא דאג לטפל בכל הבעיות בצורה הטובה ביותר וחשב על פתרון כדי לפתור את בעיית לחץ המים ללא החלפת צינורות בקיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון טרבולסקי, חולון.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע בזמן ובשעה כמו שקבענו. הסביר את הבעיה, לקח מחיר מאוד הוגן, אני מקווה שהבעיה לא תחזור ובינתיים לא חזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טאליה סולומונוב, בת ים.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
הוא בן אדם פשוט מקסים. נתן יחס מעולה והגיע בזמן. הוא הגיע לבדוק נזילה כי שמתי לב שתשלומי המים שלי גבוהים מאוד, וגילה שאני משלמת חשבון מים של מישהו אחר בנוסף לשלי. לקח מחיר רק על הביקור, הגדיל לעשות והתקשר לעירייה בעצמו, על הזמן האישי שלו, להסביר להם מה הייתה הבעיה ושיבטלו את התשלום שלי. עוד ביקשתי ממנו להחליף צינור חלוד, הוא אמר מראש את העלות ולאחר בדיקה אמר לי שהצינור בסדר גמור ושלא שווה לי לתקן את זה. היה אמין והוגן מאוד. גם ביחס לעבודה וגם מבחינת המחיר שלקח לי. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה קפלן, בת ים.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
הדבקת אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מעל ומעבר ועשה מעבר למה שציפיתי. אני מרוצה, הוא מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס ג. חולון.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון פיצוץ בצנרת בגינה.
חוות דעת:
שחר איש מקסים וישר ורואים שהוא עובד מכל הלב. הוא איתר את הפיצוץ בצנרת ועבד כמה שעות טובות. עשה עבודה מצוינת. גם המחיר נוח. ממליצה עליו בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ארונוב, חולון.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של צינור חיצוני שדלף.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע בזמן. שירותי ומקצועי מאוד!!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי טל, גבעתיים.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
התקנת בידה.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענבר פורת, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ראשי של הבניין.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, אני מרוצה מהעבודה! המחיר לדעתי היה קצת יקר אבל הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מעולה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק פורת, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, איטום והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא מקצוען, ישר והוגן. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 363 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק