מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גב
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.95
מחיר 9.86
איכות 9.85
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נימרוד ., משמרות.
אשרור: 09/03/2020
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
חיבור והתקנת צנרת עבור מכבסה תעשייתית.
חוות דעת:
בחור יוצא מן הכלל, מאוד נחמד ושירותי. נותן שירות מעולה, בא בזמן, עושה את האבחנה עם נכונות לבוא ולפתור את הדברים. הגיע בסוף היום במזג האוויר הסוער, תקתק את העבודה והיה פשוט חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי מרקמן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בגינה כולל אספקת הברז.
חוות דעת:
גב היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהזמינות שלו, הגיע ביום שהתקשרתי, עשה עבודה טובה מאוד, הי ונחמד, נתן ייעוץ מעבר למה שביקשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיב פ. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה רציני ומקצועי, עשה את העבודה כמו שצריך ובמבחן התוצאה הכל בסדר. גם המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אפרי א, קציר-חריש.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עשה עבודה כמו שצריך, לקח מחיר סביר והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר בשן, קציר-חריש.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת שלוש סתימות בכל הבית.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מקצועי ומצויין ולקח מחיר סביר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף מארק, קציר-חריש.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה תלויה שכלל החלפת צנרת.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה, בנאדם נחמד ומקצועי, הגיע בזמן. שמחנו שבא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת ג. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילה בחצר.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי איך לפתור את הבעיה בטלפון, היה אדיב, סבלני ואכפתי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון גזית, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה אחלה! התקשרתי והוא אמר שלא בטוח שוכל להיות זמין אבל שיהיה בקשר לקרת סיום העבודה הנוכחית שלו. בסוף אמר שיוכל להיות אצלי תוך שעה וכך באמת היה, הגיע, עבד בצורה נעימה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי רתם, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע מהר וטיפל לשביעות רצוננו, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גד לובן , קציר-חריש.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי וחיטוי מערכת מים.
חוות דעת:
הוא עשה רושם שהוא בחור חמוד, ביצע את העבודה ואני מרוצה מהתוצאה של העבודה שלו נכון לעכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 189 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק