מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גב
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.93
מחיר 9.90
איכות 9.88
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
כרמלה מורג, כפר סבא.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת של הבניין והחלפת ברז סגירת המים לפני השעון.
חוות דעת:
לאחר כמה זמן קבעתי איתו להגיע ולתקן / להחליף ברז כיור מטבח אחר בדירה והוא לא הגיע וגם לא ענה בווטסאפ ולא ענה בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
1
1
כללי
גירסאות
סגור
אלון שמואל, כפר סבא.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ומצוף בשתי אסלות.
חוות דעת:
העבודה הייתה מצוינת, היה אדיב, המחיר היה הוגן ואיכות העבודה הייתה גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי לייב, כפר סבא.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה נהדר. אני מרוצה מהשירות שנתן, הוא הגיע בזמן, עבד נקי ומסודר, הסביר כל מה שהוא עשה ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן מעוז, הוד השרון.
משוב: 17/11/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן מן, רעננה.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף ניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אליקים, כפר סבא.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
שיחרור סתימה מורכבת במטבח.
חוות דעת:
היה אחלה שירות! בחור חמוד, עשה עבודה טובה ועבד מאוד קשה. באמת הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה איובי, כפר סבא.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
שירות מעולה, אדיב והמחיר ממש הוגן לדעתי. הכל היה בסדר, הוא אמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון גזית, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה אחלה! התקשרתי והוא אמר שלא בטוח שוכל להיות זמין אבל שיהיה בקשר לקרת סיום העבודה הנוכחית שלו. בסוף אמר שיוכל להיות אצלי תוך שעה וכך באמת היה, הגיע, עבד בצורה נעימה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פוגל, זכרון יעקב.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיות באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן, ניסה להבין את שורש הבעיה לעומק, לא הצליח לפתור כי בסוף הבעיה לא הייתה קשורה לאינסטלציה אבל נחמד, מקצועי והסביר הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית שחר, חדרה.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור שרשורי לאסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מקצועי ואמין. עשה עבודה נפלאה ולקח מחיר הוגן. לא הייתי בבית ודאג לעדכן אותי בעבודתו מההתחלה ועד הסוף. מומלץ בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק