מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גב
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.83
מחיר 9.71
איכות 9.79
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 30 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נורית גורדון, נתניה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת ונזילה בדירה.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מקסים, אמין, ישר, מקצועי מאוד, עובד נקי ויש לי רק דברים טובים לומר עליו. הוא עושה לנו גם עבודות עבור הבניין, המחיר שלו ממש זול, והוא לא גובה תשלום עד שהבעיה נפתרת, הוא גם דואג להתקשר ולוודא שהכל עובד כמו שצריך ואני ממליצה עליו לכולם:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד רשף, נתניה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבורים בצנרת בבית.
חוות דעת:
תותח על! שירות אדיב, נחמד וסבלני. אין עליו, חבל על הזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה שנהב, בארותים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא גם תיקן את הסתימה כמו שצריך, וגם עזר עם חיבור מדיח כלים שעמד שם וזה לא היה בהזמנה. הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, עמד בזמנים וגם מקדם את הענייניים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן בן יוסף, חדרה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מטהר מים בצינור הראשי של הבית.
חוות דעת:
הוא עבד ממש טוב, עשה עבודה טובה ונקייה ואפילו שהיה לי סדק בחיבורים של המטהר הוא פירק ואטם את הנזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית שרז, זכרון יעקב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה, יסודי ובא מהר, השקיע ולא היה יקר. אני מרוצה, מאוד ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל רבייב, זכרון יעקב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קו מים בגינה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מאוד טובה, היה נחמד ונתן יחס טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ברגין, זכרון יעקב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
חידוש איטום סיקה באמבטיה והגבהת פתחי גישה למים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא איש מאוד נחמד ואדיב ונראה שהוא מקצועי. המחיר לדעתי קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אבישי לי, בנימינה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז הכיור בחדר המקלחת.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא הגיע במהירות, פתר את הבעיה לגמרי והמחיר היה סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמיון אברמוב, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילה מצינור.
חוות דעת:
התקשרתי לגב והוא אמר לי שאין צורך שהוא יבוא והדריך אותי בטלפון מה לעשות וזה פתר לי את הבעיה. הוא היה נחמד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי שלו, בנימינה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה והתקנת סיפון.
חוות דעת:
היה מעולה! בנוסף הוא גם פתר בעיית ריח של ביוב בשירותים, הגיע באותו יום שדיברנו, הוא מקצוען ולוקח מחירים הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 30 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק