תיקון רובה בין אריחים בחדר אמבטיה ובחדר מקלחון, מילוי סיליקון באמבטיה ובמטבח.
חוות דעת:
ביצע עבודה מאוד מקצועית, מדוייקת ונקייה. הגיע בזמן והיה מאוד אדיב. באמבטיה היתה לנו רטיבות מתחת לבלטות שבסוף הצריכה עבודה של קבלן בנייה והוא זיהה את הבעיה ובזכותו טיפלנו בזמן גם בזה.
תיקון מסילה של ארון הזזה בעקבות דלת שיצאה מהמסלול.
חוות דעת:
היה טוב מאד! היה אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מאיה שושני, פתח תקווה.
משוב: 19/07/2021
תיאור השירות:
תיקון 3 מגירות ותיקון בסיס מיטה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מאוד אדיב, סבלני וענה על כל השאלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף רענן, פתח תקווה.
משוב: 23/04/2021
תיאור השירות:
תיקון מנגנון של ארגז מצעים במיטה זוגית ותיקון עץ שהשתחרר במיטת ילד.
חוות דעת:
אייל היה נהדר! עמד בזמנים שקבענו, עשה עבודה טובה מאוד והמחיר היה מעולה, חד משמעית :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל ד. פתח תקווה.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון משאבת שמן בדלת ייצור והחלפת מנעול חשמלי בדלת כניסה.
חוות דעת:
היה בסדר ונתן שירות מהיר, בא כבר באותו יום וסיים הכל באותו יום. איש מאוד נחמד ורגוע.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא קורן, פתח תקווה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה ותיקון של משקוף בדלת ושל כנפיים בתריס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן, נתן מחיר טוב והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודו בן עטר, פתח תקווה.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח, תיקון שלב בתריס חשמלי ואיטום אמבטיה.
חוות דעת:
אייל היה מעולה! הגיע בזמן, עבד בצורה טובה ונקייה, בדק כמה פעמיים שהכל עובד כמו שצריך והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי מ. פתח תקווה.
אשרור: 17/11/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקן משקופים שיצאו מהמקום, תיקון ברז שהתנדנד והחלפת מנורה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלי רבר, פתח תקווה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת ארון הזזה.
חוות דעת:
היה מצוין! תיקן דלת של ארון הזזה, הגיע בזמן שנקבע, זיהה ופתר מהר את התקלה ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 309 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.