היה בסדר גמור, מעולה. אדם נחמד, סימפטי מבין ומכיר את העבודה. עשה את זה טוב וכמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הראל מ. פתח תקווה.
משוב: 03/11/2020
תיאור השירות:
התקנת 2 טלויזיות, בסלון ובחדר והתקנת שני מדפים צפים.
חוות דעת:
היה מאוד מאוד מקצועי, יסודי, עבד בצורה חכמה מאוד. היה קשוב מאוד למיקום שאני רוצה וייעץ בעצמו. מיקם את הטלויזיות ואת המדפים בצורה מאוד מדוייקת, וכשסיים עבר ובדק את שאר הדברים בבית לבקשתי וייעץ איך לתקן. אחלה בן אדם, מאוד מקצועי, זריז ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ח. פתח תקווה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזנון צף, מתקן לתליית טלויזיה וערסל תקרה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות! המזנון הצף לא היה מוכן לתלייה (טעות של הנגרייה), אבל אייל התותח עשה הרבה הכל כדי לנסר לקדוח להבריג ולעשות מה שצריך כדי להכין אותו לתלייה (למרות שלא ידע על כך מראש). את התלייה של מתקן הטלויזיה על הקיר וערסל התקרה הוא עשה בקלות ובזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל א., פתח תקווה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
התקנת 4 טלוויזיות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מכל הבחינות, מגיע לו 10 ללא ספק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון ל., תל אביב.
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה, וילונות, הרכבת מזנון והנמכת מיטת תינוק.
חוות דעת:
היה מעולה! באמת שהוא ממש מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלי ון-אש, קרית אונו.
משוב: 16/10/2022
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה מחברת LG בגודל חמישים אינץ'.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, עשה עבודה מצוינת ומהירה. אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק הוד, רמת גן.
משוב: 27/02/2022
תיאור השירות:
תליה של שלושה מדפים, שלוש תמונות, שני תנורי אמבטיה וטלוויזיה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל ה. תל אביב.
אשרור: 21/01/2022
משוב: 10/10/2021
תיאור השירות:
הרכבת מזנון טלוויזיה והתקנת סוויצ׳ר (מתג חכם לדוד).
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה. אייל עשה עבודה טובה מאוד , עמד בזמנים שהעריך, הציע פתרונות טובים ונתן ייעוץ מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 309 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.