השירות של אייל היה טוב, לקח מחיר הוגן בעייני, היה אדיב ושירותי. הייתי מאוד מרוצה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב צ׳רנילס, תל אביב.
משוב: 23/08/2021
תיאור השירות:
תיקוני שפכטל, בניית ארונית, תיקון ידיות דלת ותליית תמונות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאוד זמין ועשה כל מה שביקשנו בצורה טובה ואיכותית. נתן טיפים לדברים שאוכל לעשות לבד, היה אמין ועשה עבודה טובה. לפי דעתי היה קצת גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירי מרזל, תל אביב.
משוב: 25/04/2021
תיאור השירות:
התקנת 3 שערי בטיחות לילדים.
חוות דעת:
עשה עבודה בסדר גמור ואנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שני וינברג, תל אביב.
אשרור: 04/12/2020
משוב: 04/09/2020
תיאור השירות:
פירוק גופי תאורה וארוניות וסתימת חורים בקיר.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה, הגיע בול בזמן והיה סופר נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליה ברמן, תל אביב.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
קיבוע ארון, סתימת חורים בקיר ותליית תמונה.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע בזמן והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ה. ש. חולון.
משוב: 07/09/2021
תיאור השירות:
תיקוני שפכטל וצביעה נקודתית.
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 302 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.