אייל היה דייקן ואכפתי. הוא איש טוב וממש ניסה לפתור את הבעיה למרות שהיא הייתה מורכבת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי תופיק, פתח תקווה.
משוב: 02/10/2022
תיאור השירות:
תיקונים דלתות וארונות עץ.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלי מנדל, פתח תקווה.
אשרור: 31/07/2022
משוב: 26/09/2021
תיאור השירות:
תיקון מסילה של ארון הזזה בעקבות דלת שיצאה מהמסלול.
חוות דעת:
היה טוב מאד! היה אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
פזית בר-און, תל אביב.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תיקון דלתות הזזה בארון בגדים.
חוות דעת:
אייל מקסים. הוא היה מקצועי ועשה עבודה מהירה. בנוסף, נתן לי עצות. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר כ. גני תקווה.
אשרור: 28/11/2021
משוב: 30/08/2021
תיאור השירות:
תיקון ידיות לדלתות פנימיות.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! עשה עבודה כמו שצריך, פתר את הבעיה וחסך לנו כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר רפפורט, רמת גן.
משוב: 02/11/2021
תיאור השירות:
תיקון ידית של דלת, שקע חשמל ותליית מוט של וילון.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה וגם המחיר, בא בזמן וביצע את העבודה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ולדימיר צסנין, קרית אונו.
משוב: 11/10/2021
תיאור השירות:
תיקון צירים בדלת ארון מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ונתן שירות טוב מאוד. הגיע בזמן והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
בר אורן, תל אביב.
משוב: 05/10/2021
תיאור השירות:
תיקון צירים במגירות מטבח ודלתות ארון.
חוות דעת:
זמין, אחלה בן אדם ועשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 301 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.