הזמנו אותו להתקין קולט אדים וגם לתקן מספר תקלות שהיו לנו בבית, כמו תיקון תריס גלילה ועוד. הוא פעל בצורה מהירה, מקצועית ומאוד מסודרת, ולקח תשלום סביר בהחלט לטעמי. היה מעולה! איש נעים הליכות, נתן שירות אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהר פולובין, רמת השרון.
אשרור: 20/11/2024
משוב: 22/08/2024
תיאור השירות:
תיקן צירים של ארון מעץ כולל הדבקה.
חוות דעת:
היה מצוין! עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה קורצ'ומקין, פתח תקווה.
משוב: 13/09/2024
תיאור השירות:
תיקון רובה בין אריחים בחדר אמבטיה ובחדר מקלחון, מילוי סיליקון באמבטיה ובמטבח.
חוות דעת:
ביצע עבודה מאוד מקצועית, מדוייקת ונקייה. הגיע בזמן והיה מאוד אדיב. באמבטיה היתה לנו רטיבות מתחת לבלטות שבסוף הצריכה עבודה של קבלן בנייה והוא זיהה את הבעיה ובזכותו טיפלנו בזמן גם בזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דקלה קליין, רמת גן.
אשרור: 25/02/2024
משוב: 12/05/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד והתקנת מתלה לבגדים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אייל היה זמין, הגיע בזמן, עבד מהר. האיכות היתה לשביעות רצוני. היה סבלני ונחמד. השאיר נקי. אני ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ינאי, רמת גן.
אשרור: 09/07/2023
משוב: 09/04/2023
תיאור השירות:
תיקון רגל של שולחן והרמת מיטה.
חוות דעת:
היה מצוין! מאוד אדיב והגיע בהתראה קצרה בערב חג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל בן חור, רמת גן.
משוב: 09/05/2023
תיאור השירות:
תיקון דלת במטבח.
חוות דעת:
אייל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רובי חנניה, ראש העין.
משוב: 17/01/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה במטבח ותיקון שקעים.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, מקצועי, הביא את כל הכלים הנדרשים, הגיע בזמן והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק א., רמת גן.
משוב: 27/12/2022
תיאור השירות:
הרכבת מזנון, סידור כבלים ותיקונים קטנים בבית.
חוות דעת:
אייל היה בסדר גמור, הגיע בזמן , היה נחמד ועבד במקצועיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
איל ג. גבעתיים.
משוב: 26/12/2022
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה בסלון, תליית מדף מתכת, נדנדה, תיקון פנלים בארון מעץ, החלפת מנעול בתיבת דואר וסתימת חור בקיר.
חוות דעת:
אייל היה פרפקט! הגיע ותקתק הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 302 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.