תיקון רובה בין אריחים בחדר אמבטיה ובחדר מקלחון, מילוי סיליקון באמבטיה ובמטבח.
חוות דעת:
ביצע עבודה מאוד מקצועית, מדוייקת ונקייה. הגיע בזמן והיה מאוד אדיב. באמבטיה היתה לנו רטיבות מתחת לבלטות שבסוף הצריכה עבודה של קבלן בנייה והוא זיהה את הבעיה ובזכותו טיפלנו בזמן גם בזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סבטלנה שיין, תל אביב.
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
התקנת מתלה וראש במקלחת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, עבד מאוד נקי ומסודר. הוא עמד במילה שלו ובמחיר שסיכמנו, אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל סיסו, ראש העין.
אשרור: 16/04/2023
משוב: 07/03/2022
תיאור השירות:
התקנת דלת מדיח כלים חצי אינטגרלי ותליית מוט וילון בחר אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה. הגיע בזמן ואפילו הקדים, היה מהיר ומאוד מקצועי, ממש חמוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר זהר, רמת גן.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תליה של ארונות אמבטיה ותליית מנורה.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דניאל חליוה, תל אביב.
משוב: 03/05/2022
תיאור השירות:
תליית מוט תליה במקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! הגיע בזמן, היה נעים ועשה עבודה טובה. ממליצים בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק הוד, רמת גן.
משוב: 27/02/2022
תיאור השירות:
תליה של שלושה מדפים, שלוש תמונות, שני תנורי אמבטיה וטלוויזיה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף שיראזי, גבעתיים.
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
תיקונים באמבטיה שכללו רובה וסתימות חורים בחרסינה.
חוות דעת:
השירות של אייל היה טוב, לקח מחיר הוגן בעייני, היה אדיב ושירותי. הייתי מאוד מרוצה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה גל, רמת גן.
משוב: 16/03/2021
תיאור השירות:
תליית מוט לוילון אמבטיה, מראות ומדפים בחדר מקלחת ועבודות קטנות נוספות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עבד במשך שלוש שעות והיה מושלם! מגיע לו עשר בהכל! אין מה לשפר!
הוא היה אחלה, אמין מאוד מבחינת המחיר, ממש נחמד. הוא בא יום למחרת לא לקח כסף וטיפל בעוד משהו. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 302 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.