אייל היה מדהים וביצע עבודה יוצאת מן הכלל! הוא הגיע בדיוק בזמן, ועבד בצורה נקייה, מסודרת ושקטה. הוא פדנט ודייק בפרטים הקטנים ביותר. הוא לא הלך עד שהייתי 200% מרוצה. אני אפנה אליו שוב בעתיד ללא ספק. תודה על עבודה מושלמת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק הוד, רמת גן.
משוב: 27/02/2022
תיאור השירות:
תליה של שלושה מדפים, שלוש תמונות, שני תנורי אמבטיה וטלוויזיה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון חמני, רמת גן.
משוב: 12/01/2022
תיאור השירות:
תליית וילון, מראה, תמונות, מדפים וטלויזיה.
חוות דעת:
היה מעולה! נעים, מצא פתרונות וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב צ׳רנילס, תל אביב.
משוב: 23/08/2021
תיאור השירות:
תיקוני שפכטל, בניית ארונית, תיקון ידיות דלת ותליית תמונות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאוד זמין ועשה כל מה שביקשנו בצורה טובה ואיכותית. נתן טיפים לדברים שאוכל לעשות לבד, היה אמין ועשה עבודה טובה. לפי דעתי היה קצת גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמה קצין, תל אביב.
משוב: 17/08/2021
תיאור השירות:
הרכבת ארון ותליית תמונות.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש נחמד הגיע בזמן ואמר מראש את המחיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
דורון פ. תל אביב.
משוב: 03/02/2021
תיאור השירות:
תליית מספר תמונות ותריסים בסלון.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הכל 10 מבחינת מהירות, תיקון, הביצוע וגם המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניבה קארה, הרצליה.
משוב: 03/02/2021
תיאור השירות:
תליית מדפים, תמונות ותיקונים כלליים.
חוות דעת:
מעולה! הוא הגיע בזמן היה מאוד נחמד, עשה עבודה מאוד מדויקת והיינו ממש מרוצים.
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.