התקנת טלוויזיה, וילונות, הרכבת מזנון והנמכת מיטת תינוק.
חוות דעת:
היה מעולה! באמת שהוא ממש מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל סיסו, ראש העין.
אשרור: 16/04/2023
משוב: 07/03/2022
תיאור השירות:
התקנת דלת מדיח כלים חצי אינטגרלי ותליית מוט וילון בחר אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה. הגיע בזמן ואפילו הקדים, היה מהיר ומאוד מקצועי, ממש חמוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעה סימון, תל אביב.
משוב: 15/12/2022
תיאור השירות:
התקנת וילונות בחלון במשרד.
חוות דעת:
הייתה עבודה מצוינת! הוא איש מאוד ישר, נעים, מקצועי ואני בטוח אמשיך איתו ואקח אותו להיות ההנדימן שלי. היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר בולשביט, ראש העין.
משוב: 06/06/2022
תיאור השירות:
התקנת שלושה וילונות גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מהר, מסודר, מקצועי והוא התאים את עצמו לצרכים שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמוס גאוי, רמת גן.
משוב: 15/05/2022
תיאור השירות:
תליית וילון ומראה ופירוק והרכבה של ארון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון חמני, רמת גן.
משוב: 12/01/2022
תיאור השירות:
תליית וילון, מראה, תמונות, מדפים וטלויזיה.
חוות דעת:
היה מעולה! נעים, מצא פתרונות וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבר הודס, גבעתיים.
משוב: 27/12/2021
תיאור השירות:
התקנת סוויטשר לדוד, מוט לווילון, תליית גוף תאורה והתקנת מדפים.
חוות דעת:
הוא עבד בזריזות, מקצועי והיה מאוד נוח לעבוד מולו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר רפפורט, רמת גן.
משוב: 02/11/2021
תיאור השירות:
תיקון ידית של דלת, שקע חשמל ותליית מוט של וילון.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה וגם המחיר, בא בזמן וביצע את העבודה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ר. גני תקווה.
משוב: 06/09/2021
תיאור השירות:
תיקונים כללים בבית שכללו תליית וילונות, חיזוק ארון וסידור המעקה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא אדיב, נחמד ולא היה לחוץ בזמן. הוא נשאר אצלנו שעתיים ותיקן כל דבר שהיינו צריכים. הוא ידע את העבודה, היה סבלני והמחיר היה מאוד הוגן מבחינתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 301 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.