אני מאוד מרוצה. הוא היה נחמד, אדיב והוגן. הרובה שהשתמש בה לא הייתה בגוון הנכון ולאחר מספר ימים הוא התקשר מיוזמתו לבדוק אם לאחר שהרובה התייבשה הגוון התבהר וכשאמרתי לו שלא הוא הגיע בשנית ושם רובה בהירה יותר. אני ממליצה עליו מאוד ואם אצטרך איעזר בו שוב :)
הוא הגיע בזמן, המחיר הוגן אבל המרצפת קצת בולטת. מעבר לכך הוא היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל גולן, תל אביב.
משוב: 20/03/2023
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה בחדר ילדים.
חוות דעת:
אייל היה מצוין! התרשמתי ממנו לטובה. הוא היה הוגן וביצע את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעה סימון, תל אביב.
משוב: 15/12/2022
תיאור השירות:
התקנת וילונות בחלון במשרד.
חוות דעת:
הייתה עבודה מצוינת! הוא איש מאוד ישר, נעים, מקצועי ואני בטוח אמשיך איתו ואקח אותו להיות ההנדימן שלי. היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה הראל, תל אביב.
משוב: 30/11/2022
תיאור השירות:
תיקון שש מגירות וכיוון דלת של ארון.
חוות דעת:
אייל היה דייקן ואכפתי. הוא איש טוב וממש ניסה לפתור את הבעיה למרות שהיא הייתה מורכבת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה ישראלי, תל אביב.
משוב: 23/11/2022
תיאור השירות:
התקנה של שלושה מדפים תלויים.
חוות דעת:
היה מצוין! עבודה נקייה ומדויקת. איש נעים מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי גולדפרב, תל אביב.
משוב: 22/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מיטה וחצי.
חוות דעת:
הגיע בדיוק בזמן שקבענו, הבין מיד מה התקלה ועשה עבודה מקצועית ומהירה.
היה נחמד מאד, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 286 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.