בעל מקצוע מהמם, הוא מקצועי, תקתקן, עושה עבודה טובה, נקייה ויפה, הוא סופר נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ספי מ. תל אביב.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תליית שני מדפים צפים, שלושה מדפי תבלינים במטבח ומראה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, העניק יחס ממש נחמד ונתן לנו שירות טוב ומהיר, הוא גבה מחיר הוגן עבור העבודה שהוא ביצע ואפילו הקפיד להגיע בהתאם להנחיות לאור המצב במדינה, אנחנו ממש מרוצים ממנו וממליצים עליו.
אייל היה מדהים וביצע עבודה יוצאת מן הכלל! הוא הגיע בדיוק בזמן, ועבד בצורה נקייה, מסודרת ושקטה. הוא פדנט ודייק בפרטים הקטנים ביותר. הוא לא הלך עד שהייתי 200% מרוצה. אני אפנה אליו שוב בעתיד ללא ספק. תודה על עבודה מושלמת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמוס גאוי, רמת גן.
משוב: 15/05/2022
תיאור השירות:
תליית וילון ומראה ופירוק והרכבה של ארון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון חמני, רמת גן.
משוב: 12/01/2022
תיאור השירות:
תליית וילון, מראה, תמונות, מדפים וטלויזיה.
חוות דעת:
היה מעולה! נעים, מצא פתרונות וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאון שור, רמת גן.
אשרור: 15/07/2021
משוב: 16/03/2021
תיאור השירות:
עבודה הכוללת תליית טלוויזיה, מראה, והתקנת ו2 גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עשה עבודה טובה, ענה מהר מאוד, נוח מאוד לתקשר איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה גל, רמת גן.
משוב: 16/03/2021
תיאור השירות:
תליית מוט לוילון אמבטיה, מראות ומדפים בחדר מקלחת ועבודות קטנות נוספות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עבד במשך שלוש שעות והיה מושלם! מגיע לו עשר בהכל! אין מה לשפר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 286 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אייל עובד כהנדימן כבר למעלה מעשור, ומספר שהוא בתחום מתוך הרצון להרכיב, ליצור, לתקן ולעזור. "כל עבודה שאני עושה אני עושה כאילו היא בשבילי, אז אני מקפיד תמיד לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותוך כדי גם לשמור על מקצועיות, הגינות וניקיון בסוף העבודה.
אייל מספר שיש ארבעה עקרונות שמנחים אותו בכל עבודה שהוא מבצע: יושר והגינות, מקצועיות בעבודה, הגעה בזמן ללקוח ועמידה בזמנים. "כמו שאני תמיד אומר -״טוב שם משמן טוב״
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.