מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.96
מחיר 9.81
איכות 9.88
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 81 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ענבל ע. תל אביב.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
תיקון פתח תקרה למזגן בקיר גבס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נתן שירות מצוין והיה נחמד, אפילו שהוא לא איש מזגנים הוא מצא פיתרון מתאים לבעיה, העבודה שלו יצא מקצועית וטובה ועכשיו הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טלי כהן, תל אביב.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
תיקון דלתות הזזה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום בן צבי, תל אביב.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
פירוק שתי טלוויזיות מזרוע ברקן והתקנת שתי טלוויזיות חדשות של חברת סוני.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין, אני בהחלט מודה לאייל על השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה גרבש, תל אביב.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון מעץ וניסיון לתיקון דלת הזזה.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים, הוא ניסה לעזור עם הדלת. כהנדימן הוא מעולה והשירות היה מעולה, אך אני ציפיתי לנגר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דנה ברברשטיין, תל אביב.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
התקנת וילונות על קיר בגובה של כ2.5 מטרים.
חוות דעת:
אייל היה מהמם, ממש עשר מעשר! עבד עם אורך רוח, היה נחמד ולפני שהלך ווידא איתי שאני לא צריכה עוד משהו. הכל היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי רפופורט, תל אביב.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
הפרדת מיטת קומתיים מעץ של איקאה.
חוות דעת:
אייל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה מיטל-אברהם, תל אביב.
אשרור: 03/05/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון משענות בשלושה כסאות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני פדרמן, תל אביב.
משוב: 24/04/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מגיע עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספי מ. תל אביב.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תליית שני מדפים צפים, שלושה מדפי תבלינים במטבח ומראה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, העניק יחס ממש נחמד ונתן לנו שירות טוב ומהיר, הוא גבה מחיר הוגן עבור העבודה שהוא ביצע ואפילו הקפיד להגיע בהתאם להנחיות לאור המצב במדינה, אנחנו ממש מרוצים ממנו וממליצים עליו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת נוי, תל אביב.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
התקנת שני צלונים.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור! אני מרוצה בעיקר שהגיע לפני הזמן, זה התאים לי והיה בסדר. קצת הצטערתי שלא שאלתי מראש לגבי המחיר, לא ידעתי שזה מחיר לפי שעה ואז הייתי מנצלת את השעה הזו הרבה יותר טוב, מכינה בשבילו עוד דברים שיעשה, אבל לא שאלתי מראש אז לא באה בטענות.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 81 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק