מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.84
מחיר 9.65
איכות 9.62
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שרה שטיגמן, רמת גן.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
חילוף ברז במטבח והתקנת ברז באמבטיה למכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין נחמד ואדיב, המחיר היה סביר והעבודה הייתה טובה, היה נעים ואנחנו מרוצים, היינו מזמינים אותו שוב, אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ש. רמת גן.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע פעמיים כי בפעם הראשונה התיקון שעשה לא עבד כמו שצריך אבל ייאמר לזכותו שברגע שהבין שיש בעיה הוא יזם להגיע לתקן ואכן הגיע ותיקן.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ברוך מן, גבעתיים.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אדם אדיב, נתן שירות טוב ומבחינתי הוא עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה גנדלמן, גבעתיים.
אשרור: 31/03/2019
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ומצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא בסדר גמור, הגיע בזמן, היה זמין, עבד מהר, טוב ולקח מחיר הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שחר, גבעתיים.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה וברז מטפטף.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי. היה מאוד נחמד, הוא ראה שהברז שלי טיפה נוזל אז הוא הציע לחזק אותו. הוא תיקן את הניאגרה ואחרי שהלך ראיתי שעדיין היא נוזלת קצת אז התקשרתי אליו והוא חזר מיד, היה שוב שעה ותיקן את התקלה. הוא היה ממש בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם עקיבא, גבעתיים.
אשרור: 12/02/2019
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז למכונת כביסה.
חוות דעת:
באופן כללי היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאיה שגב, רמת גן.
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור ניזרי, גבעתיים.
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב וכמו שצריך. הוא היה נעים, אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר נעמן, גבעתיים.
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, לקחתי אותו כי הוא היה מדורג גבוה באתר והוא באמת היה מצוין. הוא מקצוען, הכל עובד טוב והתקלה נפתרה. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי ויסמן, גבעתיים.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור של בניין, שכללה פינוי שורשים.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה. הייתה בעיה מורכבת והוא היה מאוד רציני. הרגשתי בטחון, הוא נתן תחושה של הגינות ומקצועיות והראה רצון לפתור את הבעיה. הוא לא התייאש ובא פעמיים כדי להביא כלים מתאימים. היה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק