מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.88
מחיר 9.43
איכות 9.83
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 48 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נטע א. רמת גן.
משוב: 07/10/2019
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור שכטר, רמת גן.
משוב: 24/09/2019
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמי שטרנברג, רמת גן.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור הראשי של הבניין.
חוות דעת:
זה היה עבודה קשה כי היה צריך לשבור את הקיר, להזיז מזגן והוא עשה עבודה מעולה! הוא היה מקצועי, מהיר, נתן לי הצעת מחיר מסודרת עבור הביטוח שזה די נדיר, עמד בזמנים, המחיר היה הוגן ואני כולי מלא ההערכה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם כהן, גבעתיים.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור חיצוני שכלל גילוי הצינור ופעולת אטימה מורכבת.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, מאוד מדויק, נענה לקריאה בשישי בצהרים המאוחרים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אחיעד סלטון, רמת גן.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בדירה שכלל עבודות מלט וקרמיקה.
חוות דעת:
אלי פשוט מעולה! בעל מקצוע אחר גרם לפיצוץ צינור מים בדירה של ההורים שלי, ההורים שלי אנשים מבוגרים והם לא יכולים להיות בלי מים לילה שלם, זה ממש סכנה. התקשרנו לכמה אינסטלטורים והם לא יכלו להגיע ורק אלי יכל, הוא היה ממש זמין וגמיש, הסביר בדיוק מה הבעיה והגיע במהירות לתקן. אמא שלי, שאינה יכולה לראות רק לשמוע, אמרה לי "הוא בחור פשוט נהדר, ממש דאג לנו, ראו שאכפת לו" זה היה פשוט הצלה, הוא אחלה בן אדם, זה לא היה מובן מאליו מה שהוא עשה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה לורד, רמת גן.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות ותיקון ניאגרה.
חוות דעת:
אני מאד מרוצה, אלי היה נעים, אדיב מאד וסבלני, תיקן ביסודיות הכל, השאיר את שטח העבודה נקי. מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה כהן, רמת גן.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתה איזושהי בעיה נוספת אז הוא חזר לתקן, היה אחלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לריסה רייזמן, חולון.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
אלי עשה עבודה לשביעות רצוני, הכל בסדר ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי ק. תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוני צ. תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בבניין.
חוות דעת:
אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 48 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק