מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.84
מחיר 9.46
איכות 9.77
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילן נ. גבעתיים.
אשרור: 03/05/2020
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לברז אינטרפוץ במקלחת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אלי היה משכמו ומעלה! הגיע להושיע אותי מברז סורר שלא רצה להסגר, עוד אני רוצה לציין שהייתי לבד בבית עם שני ילדים קטנים, אלי הגיע במהירות, נתן הצעת מחיר כבר בשיחת הטלפון ועמד בה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אהוד ו. בני ברק.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בכיור.
חוות דעת:
שירות מצוין, הגיע בזמן שקבענו, עשה את העבודה בצורה מצויינת וגבה את המחיר שסוכם מראש. הוא היה באמת מעל ומעבר ועשה עבודה יוצאת מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי מקלר, רמת גן.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק בצינור.
חוות דעת:
אלי הגיב מהר לקריאה שלי והגיע כבר באותו היום כי הבין את הדחיפות. לא הייתי בבית בזמן הטיפול, אך הוא עשה עבודה מהירה ופתר את הבעיה. אני מרוצה בסל הכל.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורי ג. רמת גן.
אשרור: 09/03/2020
משוב: 09/01/2020
חוות דעת:
היה אחלה. הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית ולקח סכום הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלעד ק. רמת גן.
אשרור: 04/03/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כיור וסיפון.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור! אך שכח לרשום מסמך אחריות עם הפרטים הספציפיים שביקשתי, גם לאחר מספר בקשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלעד נ. רמת גן.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא מאוד מאוד נחמד! אך לא בטוח שעשה את העבודה הכי מעמיקה שהיה אפשר לעשות.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענבל פרבשטיין, גבעתיים.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור, סיפון וברז לטובת יציאה למכונת כביסה כולל קידוח בארונות.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, נקייה והיה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמית הירש, רמת גן.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
שיפוץ מקלחון הכולל הרכבת אינטרפוץ וקרמיקה.
חוות דעת:
היה מעולה! המחיר היה הוגן, עשה את העבודה כמו שצריך. היה נחמד, הגיע בזמן והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטיה פלג, גבעתיים.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע בזמן, היה שירותי מאוד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנאור ישי, גבעתיים.
אשרור: 01/02/2020
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
פרוק אסלה והרכבתה מחדש לצורך החלפת גומיה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! בא בזמן והודיע לפני מה אמור להיות ולמה להתכונן,גם מחיר אמר מראש. הוא עשה עבודה כמו שצריך והשאיר נקי אחריו, על הכיפאק ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 154 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק