מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.85
מחיר 9.40
איכות 9.82
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי ת. תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור, איטום מטבח וחיבור שיש לפאנלים.
חוות דעת:
אלי היה בסדר גמור, הוגן מאוד, הגיע בזמן, הייתי מרוצה ממנו מאוד, היה תקשורתי ומגיע לו עשר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נטע יצחקי, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת לחצים, החלפת קטע צינור מים חמים שהתפוצץ.
חוות דעת:
דיברתי עם אלי ביום חמישי בערב, הוא הגיע כדי לבדוק מה בדיוק הייתה התקלה וביום למחרת כבר תיקן את הבעיה לגמרי. הכל הלך ממש סבבה והוא עשה עבודה טובה מאוד, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה שומר, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון, התקנת ברז מטבח חמת ואספקת הברז, החלפת ניאגרה חצובה בקיר, שינוי נקודת מים וסגירה לאסלה.
חוות דעת:
היה מדהים! אדיב, נעים הליכות ועם אוזן קשבת. תענוג. ממליצה בחום תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי ב. תל אביב.
משוב: 05/01/2020
חוות דעת:
בעיקרון, היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
צבי לוין, תל אביב.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב ראשי בבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב עכשיו. עמד בזמנים שקבענו וגם המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דנה רפופורט, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאוד זריז, הגיע עם ציוד מקצועי וסיים את העבודה ממש מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיצה אבידן, תל אביב.
משוב: 29/12/2019
חוות דעת:
הוא ענה לי מהר, הגיע בזמן והיה מקסים. כמובן שתיקן במקצועיות רבה ואני ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא נלינגר, תל אביב.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת סיפון בכיור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
אלי הגיע מהר, היה נחמד, יעיל ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו אייזנברג, תל אביב.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לשם תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד, הדריך אותי מה לעשות עם המון סבלנות ופתרנו את הבעיה מבלי שיגיע אלי בעל מקצוע וזה היה מעולה אני מרוצה מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ברנס, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! אחראי, אמין ורציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק