מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.88
מחיר 9.50
איכות 9.81
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אילת ב, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מטבח.
חוות דעת:
היה אחלה! אני מרוצה מהזמינות וההיענות. הגיע ממש מהר למרות שזה היה ביום שישי, המחיר היה ממש הוגן והוא עבד קשה. ניקה אחריו, לא השאיר את המקום מלוכלך, הוא גם נתקל בבעיה ולא התייאש עד שמצא פתרון ואנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רעות מיכאלי, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה פה תוך פחות משעה ופתר את הבעיה לשביעות רצוני המלאה. היית מרוצה מהתגובה המהירה, מהנעימות ומזה שפתר לי את הבעיה והמחיר גם היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה לוי, תל אביב.
משוב: 26/08/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרית סגל, תל אביב.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור ופתיחת סתימה בקו מים ראשי.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, עבד נקי והיה ממש בסדר גמור!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה חכמי לוי אדרקה, תל אביב.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה מונובלוק שכלל החלפת מצוף.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, אני עוד אעזר בו בהמשך! הוא הגיע ממש על הדקה, נענה מיד, נתן שני אופציות לתיקון ואני מודה לו מאוד. אנחנו מאוד מעריכים אותו ואני רק מפרגנת לו בטוב! הוא גבה מחיר מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת כץ, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בצנרת בקיר ותיקון דליפה.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד! היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי רהימיקו, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת שיבר מים.
חוות דעת:
אלי הגיע אליי לבדיקה ולקח תשלום על הביקור בלבד. הוא בחור טוב, ישר,וזריז. כשהתברר שלא הייתה תקלה הוא עדיין בדק את ההשלכות. היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון שוורצמן, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהצנרת.
חוות דעת:
היה אחלה שירות. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נריה בר און, תל אביב.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת דלוחין בבית.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. בחור מאוד קשוב, הוא עשה הכל כמו שצריך ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמי שטרנברג, רמת גן.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור הראשי של הבניין.
חוות דעת:
זה היה עבודה קשה כי היה צריך לשבור את הקיר, להזיז מזגן והוא עשה עבודה מעולה! הוא היה מקצועי, מהיר, נתן לי הצעת מחיר מסודרת עבור הביטוח שזה די נדיר, עמד בזמנים, המחיר היה הוגן ואני כולי מלא ההערכה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק