מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלמוג
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.95
מחיר 9.82
איכות 9.95
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורנה רן, גבעתיים.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי שטיח קטן.
חוות דעת:
מהמם! הוא ניסה לנקות חצי מהספה וראה שהיא לא מתנקה ולא לקח שקל על זה, לאחר מכן ניקה לי את השטיח בצורה ממש טובה, הוא הגון ופשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל בנאור, גבעתיים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה.
חוות דעת:
הוא היה ממש חמוד ואחלה. נשאר כתם קטן וכשהספה רטובה אי אפשר באמת לראות כמה זה גרוע אז הוא אמר שאם יהיה צורך הוא יקפוץ שוב. הוא עמד בזמנים ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה מילוסלבסקי, גבעתיים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה גדולה.
חוות דעת:
אלמוג היה ממש אחלה. היחס שלו היה מעולה והוא עמד בזמנים. אני מרוצה וממליצה :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אהרונוב, רמת גן.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה פינתית מבד.
חוות דעת:
היה מעל המצופה, ממש טוב. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ונחמד. בוצע שינוי ללא היכר לספה, מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה קלמנוביץ', רמת גן.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי שתי ספות.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, עומד בזמנים, המחיר הוגן מאוד והתוצאה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישר סרבו, גבעתיים.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
ניקיון ספות מבד.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי! עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אנה גרמן, רמת גן.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה פינתית בת 4 מושבים ושזלונג.
חוות דעת:
הוא היה באמת מצוין! היה מעולה, הגיע בזמן, היה נחמד, אדיב והשקיע מעל ומעבר. הוא ממש קירצף את הספה ויצאה עבודה ממש יפה ונקייה. יש לנו כלב ולא האמנתי שהספה הזאת תחזור למשהו שקרוב למצבה המקורי, הוא גם השאיר לנו בקבוק של החומר כדי לנקות בעצמנו כשנצטרך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מולי משיח, רמת גן.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי מיטה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמה כהן, גבעתיים.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
ניוקי שטיח.
חוות דעת:
היה סבבה! הגיע בזמן, היה איתנו בקשר טלפוני בכל הזמן שהשטיח היה אצלו ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן יצחק, בני ברק.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי כורסא.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד ונתן שירות מעל ומעבר. אדם מקסים ואיש מקצוע הכי טוב שאי פעם הגיע אלי. הוא הגיע לניקויי כורסא, עבד והשקיע זמן אבל בסופו של דבר לא הצליח להוציא את הכתם במלואו והבנתי שיש דברים שהם מעבר ליכולתו. הוא השאיר לי חומר שאנסה אני בעצמי להוריד את הכתם בנוסף למה שהוא כבר עשה ובאמת הערכתי מאוד את השירות שלו. הוא אפילו החזיר לי את הכסף אחרי שראה שלא הצליח להוציא את הכתם מהכורסא והוא פשוט איש מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 212 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק