מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלמוג
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.97
מחיר 9.78
איכות 9.93
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נועה קדם, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספת בד פינתית שזלונג.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת, היה נחמד מאוד. יש יותר זולים במחיר לפי דעתי אבל עדיין היה אחלה.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב אפרתי, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע בול בזמן, היה אדיב, הסביר והראה. עשה עבודה נהדרת. שווה. נקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו נוה, תל אביב.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי שטיח בגודל 2X2.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד בטלפון, הפנה אותי לעסק לניקוי שטחים בדרום העיר ואמר לי שהם יוכלו לעזור לי יותר ובאמת השירות שלהם היה ממש טוב ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אלבי, תל אביב.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספת בת תלת מושבית.
חוות דעת:
שירות מעולה! היחס היה ממש טוב, מהיר, מקצועי ואני מרוצה מאוד מהתוצאה. הזדעזעתי לראות כמה לכלוך יצא מהספה ומעכשיו אעשה את זה בקביעות פעם בשנה. אלמוג מקסים ואני ממליצה עליו בעיניים עצומות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב נ. תל אביב.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזרן ושתי ספות בד של מושב אחד ושני מושבים.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע עם כל החומרים, עשה עבודה טובה והיינו מרוצים מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילת ג. תל אביב.
אשרור: 10/04/2020
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספה פינתית מבד בעלת ארבעה מושבים וכריות וניקוי ריפוד תחתון של חמישה כיסאות.
חוות דעת:
ניקה הכל יפה ומהר מאוד. היה באמת יוצא מן הכלל, נעים, נחמד ולבבי. הוא גם עזב את זה כמעט יבש לגמרי, ממש הכל פיקס. לקחתי אותו בזכות ההמלצות ובאמת היה ככה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי א. תל אביב.
משוב: 24/03/2020
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! אחלה בחור, הגיע מהר, עשה עבודה יסודית, גבה מחיר הוגן מאוד ואני אני בטוח אצור איתו קשר בעתיד. תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי שני, תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספה מבד 3 מושבים ו4 כריות.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, בחור ממש חמוד, הוא ניקה מצוין והיה כיף לפגוש אדם כמוהו, היה שווה את המחיר והוא גם לא לקח עלות על דבר נוסף שעשה עבורנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פונר, תל אביב.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספת בד 2 מושבים ו- 2 כורסאות מבד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, קודם כל התוצאות- ניקוי פיקס. בנאדם מאוד נחמד ונעים הליכות, קל ליצור איתו קשר בטלפון ובוואטספ וקל לעשות לעשות את ההזמנה. בן אדם מאוד נעים ועובד נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית שי, תל אביב.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
ניסיון להורדת כתם משטיח.
חוות דעת:
אלמוג היה מעולה, הוא עבד למשך כשעה, אך לא הצליח להוריד את הכתם, אז הוא החזיר לנו את הכסף, זה לא היה מובן מאליו!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 294 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק