מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסף
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.88
מחיר 9.56
איכות 9.82
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ראובן שמעון, בת ים.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
בחור טוב. עשה עבודה טובה, עבד נקי וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור חמו, חולון.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ניפל בשירותים.
חוות דעת:
נתן שרות מעולה ועשה עבודה מעולה. הסביר על כל דבר, לא חיפף והשקיע. גבה מחיר סביר לדעתי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קורין לנגשטד, חולון.
אשרור: 05/08/2019
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה מונובלוק והחלפת ברז Y במטבח.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי, עובד מהר, נקי, מכיר היטב את עבודתו. אשתמש בשירותיו בכל פעם שאזדקק לאינסטלטור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפורה נאמן, חולון.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
שירות טוב! קודם כל הוא ממש הגיע בזמן, בדיוק בשעה שהוא אמר. הוא היה מאוד נחמד ורואים שהוא מקצועי. לא היה ברור איפה הקופסא העיקרית, הוא היה נחוש למצוא את מקור הסתימה ומצא. המיקום היה מורכב והוא הצליח למצוא את הבעיה ועלה על זה יפה מאוד, חשב איפה זה יכול להיות וצילם את זה. הרגשתי שהשתלם לי להזמין אותו והכל ממש טוב עכשיו. אני מרוצה ממנו :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי מגליד, חולון.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון וידית אינטרפוץ במקלחת.
חוות דעת:
אסף עבד קשה במשך שעה והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
mat lie, בת ים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במערכת הצינורות של הביוב.
חוות דעת:
מעולה! הוא הגיע עוד באותו היום, ממש חצי שעה לאחר שהתקשרתי אליו, היה אדיב ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרץ שטינברג, בת ים.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
התקנת כיור באמבטיה שכלל החלפת סיפון.
חוות דעת:
ההתרשמות שלי הייתה טובה, אני מרוצה. הוא עשה עבודה יפה ומקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוראן חכמון, חולון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין! בחור חביב, מקצועי (עם תעודות), עובד יפה מאד. מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאלה קורן, חולון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה בתוך קיר.
חוות דעת:
הוא ניסה לתקן את הנזילה בלי להחליף חלקים אך לא היה אפשר. הוא התקין חלק שסתם את הנזילה. הוא היה הוגן, ממש בסדר גמור וכנה לגבי המחיר מראש. הוא עבד יפה, אין לי שום טענה נגדו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר מצקפלישוילי, בת ים.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור באמבטיה.
חוות דעת:
בן אדם על הכיפאק, בא צ'יק צ'ק ועבד נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 204 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק