מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בנימין
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.42
מחיר 9.55
איכות 9.59
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורית ב. תל אביב.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
תיקון משאבת ביוב.
חוות דעת:
הוא נהג ביושר ובשקיפות, היה מוכן לטרוח ולהגיע בערב, בסיום יום עבודה מאומץ, כדי לסייע לנו וגם התקשורת איתו היתה נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלהה הבר, ירושלים.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
ביקור שכלל ייעוץ לגבי שימוש במים בבניין בעל שלוש קומות.
חוות דעת:
הוא היה מאד ענייני, אמר מה הוא חושב שצריך לעשות ובדק את הכל ביסודיות. בנוסף, הוא לקח קצת כסף, לעומתו בעלי מקצוע אחרים רצו לקחת יותר. הוא היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוריה שריקי, ירושלים.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת גומייה בקו ביוב ראשי באמצעות מצלמה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ועשה עבודה טובה, הגיע כמה פעמים עד שהבעיה נפתרה לגמרי. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה ב. ירושלים.
אשרור: 01/06/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
הברגת ברז ישן וחיבור ברז חדש למדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ועשה את העבודה בצורה טובה מאד, בדק אחרי העבודה שהכל במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמנה הירש, ירושלים.
אשרור: 23/05/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בקיר חיצוני והחלפת צינור במקלחת עקב נזילות.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, ההתנהלות מול בעל המקצוע הייתה מאוד נעימה ומקצועית, המחיר היה הוגן, סה"כ אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוה לרמן, ירושלים.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
בנימין עשה עבודה טובה, הסביר כל מה שעשה. בדיעבד ראיתי שקיימים ברזים באיכות טובה יותר. הברז שהתשתמש היה זול. אני התכוונתי להתקין מוצר שישרת שינם, אבל שכחתי לשאול האם קיימות אופציות נוספות ממה שהוא הציע. היה רצוי שיציג בפני הלקוח את כל האפשרויות שקיימות בשוק.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איציק כהן, ירושלים.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמבטיה ותיקון הנזילה על ידי שבירת החרסינה והחלפת הצינור הנוזל שהיה מאחוריה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, לא לחוץ, מדבר הרבה אבל מבחינת עבודה הוא בסדר והזמין בעל מקצוע עם מכשיר מיוחד לאיתור נזילות כי זה היה נצרך. עשה את העבודה במקצועיות, מצא בדיוק את מקום הנזילה, חתך מדויק, הרכיב יפה והייתי מרוצה. אם צריך אינסטלטור אז הוא בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ברוך רוזנברג, ירושלים.
אשרור: 21/04/2019
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, זאת לא פעם ראשונה שלי איתו ואני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב גבאי, ירושלים.
אשרור: 15/04/2019
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של הניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אנחנו מרוצים ותמיד נזמין אותו בעזרת השם :). הוא בא בזמן ותיקן ואפילו שרצינו לשלם לו לא רצה לקחת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אורן ק. פתח תקווה.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון.
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין! שירותי מאוד, מוכן לסייע גם מעבר לנדרש, הוגן מאוד במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 104 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק